CONCURENTA STRANSA LA LICITATIILE PENTRU MODERNIZAREA CAII FERATE BUCURESTI – CRAIOVA – Compania cu capital francez la conducerea careia s-a aflat Clotilde Armand, in carti

6
123880

Cinci firme si asocieri de firme au depus oferte la licitatiile pentru studiile de fezabilitate și proiectele tehnice pentru modernizarea Magistralei 900 Bucuresti-Craiova, lansate in februarie de Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA. Valoarea estimata a contractelor pentru cele doua subsectiuni, Bucuresti Nord-Rosiori si Rosiori Nord – Craiova este de peste 97 milioane de lei fara TVA.

CFR SA a lansat pe 26 februarie 2021 doua licitatii pentru studiile de fezabilitate si proiectele tehnice aferente modernizarii Magistralei 900, pe relatia Bucuresti-Craiova. Au depus oferte companii din Romania, Turcia, Franta si Italia. Printre ele se regaseste si compania pentru care a lucrat actualul primar al Sectorului 1, Clotilde Armand.

Primul anunt de licitatie avea ca obiect ”Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti-Craiova, Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori”. Valoarea estimata pentru achizitionarea serviciilor de elaborare a Studiului de Fezabilitate si a Proiectului Tehnic este de 45.555.581,25 lei, fara TVA. Durata contractului este de 23 de luni.

Celalalt anunt de licitatie avea ca obiect ”Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Craiova, Subsectiunea 2: Rosiori Nord – Craiova”. Valoarea estimata a serviciilor este de 51.724.566 lei, fara TVA, la care se adauga TVA in valoare de 9.827.667,54 lei, rezultand o valoare totala estimata de 61.552.233,54 lei.

Cinci oferte la licitatiile pentru modernizarea M900

La ambele licitatii au depus oferte urmatoarele firme si asocieri de firme, potrivit datelor din SEAP:

  • Ofertant unic : CONSIS PROIECT
  • Asociere : YUKSEL PROJE A.S. (Leader), TEC-CUATRO
  • Asociere : BAICONS IMPEX S.R.L. (Leader pe Rosiori Nord-Craiova), I.S.P.C.F. (Leader pe Bucuresti Nord-Rosiori Nord)
  • Asociere: EGIS ROMANIA S.A. (Leader), ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA,EGIS RAIL
  • Asociere: 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. (Leader), EAST WATER DRILLINGS
Citeste si  130 de țări din lume vor să impoziteze corect multinaționalele, România bagă capul în nisip

Egis Romania este firma cu capital francez la conducerea careia s-a aflat, pana in 2016, actualul primar al Sectorului 1 din Bucuresti, Clotilde Armand.

6 COMENTARII

  1. Daca statul roman actiona ca cei de la UE referitor la platile pe care le face pentru diverse activitati economice, multe firme de genul celei aratate in articol ar fi disparut, banii ar fi ramas in bugetul statului pentru alte finantari iar patronii firmelor ar fi trebuit sa raspunda penal. Nu numai autoritatile romane implicate ci si patronii firmelor in cauza. Ca in vest, pentru ca tot ne plangem si ne vaitam ca vrem o tara ca afara!

  2. Este un tribut mascat platit Frantei. E strigator la cer ce se intampla la drumuri si cu toate astea nu e tras nimeni la raspundere , lucrurile se cunosc de ani de zile.

  3. „Egis,firma lui Clotilde Armand, vicepreședintele USR, încasează degeaba o sumă colosală de la statul român în fiecare lună, pentru supervizarea unor lucrări inexistente” As putea da RAPORTEAZA la acest articol manipulator de genul fake news. Multa lume fara carte citeste doar titlul, iar titlul sugereaza ca este firma doamnei Armand. Total fals! Doamna Armand a fost doar o angajata, iar banii indiferent cati, intra in buzunarele patronilor, dar si al statului prin taxe si impozite. Oricine consulta netul poate vedea ca aceasta este o mare firma multinationala franceza, dar poate vedea si structura actionariatului, unde aceasta doamna lipseste.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here