Beneficiarii programelor StartUP Nation, Comerț și Microindustrializare au la dispoziție o platformă online pentru derularea procedurilor de achiziție

0
1293

În 2015 o firmă din România a lansat o platformă electronică care automatizează întregul flux de achiziții de la nivelul organizației. Astfel, un proces foarte anevoios, birocratic și mare consumator de timp s-a transformat într-unul rapid, eficient și transparent pentru toate nivelurile decizionale din organizațiile care au implementat platforma. Dezvoltarea acestei platforme a început în 2012, iar până la lansarea oficială în 2015 investițiile directe în acest sistem au ajuns la peste 100.000,00 euro, parțial fiind susținute din fonduri europene. Este o soluție dezvoltată de experți în domeniul achizițiilor pentru piața din România unde firmele nu îți permit să investească 500.000 până la 1 milion de euro în soluțiile similare de la SAP sau Oracle.

Din 2016 chiar și antreprenorii care au firme mici și mijlocii au acces la unele facilități ale acestei platforme de achiziții odată cu lansarea unei componente online disponibilă la adresa www.FastBID.ro. Modulul online este utilizat de către antreprenori și experți pentru derularea achizițiilor curente și pentru proiectele de investiții deopotrivă. Toate etapele achiziției sunt automatizate. De la identificarea condițiilor pe care trebuie să le întrunească reperele ce fac obiectul investiției și până la stabilirea ofertei câștigătoare totul se desfășoară online. Firmele pe care doriți să le invitați să participe la procedură sunt notificate automat de către platformă pe baza adreselor de email pe care le furnizați. Întrebările și clarificările fiind gestionate tot online. Pentru evaluarea ofertelor se folosește un algoritm complex care vă oferă capacitatea de a compara două sau mai multe oferte în paralel. Toate acestea permit platformei, ca, la finalul procedurii, după ce ați decis cine este ofertantul câștigător, să genereze un raport complet în care se regăsesc toate detaliile achiziției, așa cum, de altfel, solicită și MMACA pentru beneficiarii contractelor de finanțare nerambursabilă.

Pentru orice antreprenor este dificil și riscant să inventeze proceduri de achiziție, mai ales în contextul unor proiecte cofinanțate din fonduri publice unde omisiunile, scăpările de orice fel și regulile exotice sunt penalizate atât de furnizori cât și de către finanțator. Din acest motiv, în mod natural antreprenorii trebuie să se îndrepte către proceduri standardizate, iar cel mai simplu este să utilizeze un instrument ca FastBID care combină standardele din domeniul achizițiilor cu noile tehnologii și permite derularea rapidă a procedurilor chiar și celor care nu sunt inițiați în domeniu.

În acest context, pentru beneficiarii sesiunii din 2017 a programelor StartUP Nation, Comerț și Microindustrializare administratorii platformei FastBID pun la dispoziție cu titlu gratuit această aplicație însoțită de un pachet de servicii de consultanță. Antreprenorii vor putea solicita voucherul pentru derularea unei proceduri de achiziție începând cu data de 09 noiembrie 2017 urmând procedura din clipul video de mai jos. Accesați pagina rapid: https://www.fastbid.ro/VOUCHER/voucher_20160901.php

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here