Radu Savopol și Ștefan Răduț – invitații Săptămânii Financiare, ediția 28 octombrie 2022

0
1602

În cadrul emisiunii Săptămâna Financiară de la Profit News TV din această vineri:

  • RADU SAVOPOL – Fondator 5 to Go
  • ȘTEFAN RĂDUȚ – Coordonator proiect ROCCASCoaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România (COPAC)

BIO Radu Savopol

Dacă măcar o dată ți-ai cumpărat o cafea on the go de la 5 to go, atunci știi că Radu Savopol este Cofondatorul francizei 5 to go.

Totodată, Radu este și Cofondator al Cereal Crunch (cereal bar) și Acționar al business-ului Fika 18 (croissanterie).

Radu Savopol a fondat, alături de Lucian Bădilă, primul lanţ de cafenele axat pe conceptul de cafea la preţ fix.

Radu este de profesie designer de interior, dar și-a început cariera în HoReCa printr-un pub în Sinaia, acolo unde l-a și cunoscut pe Lucian Bădilă, partenerul său de business în 5 to go și în celelalte francize în care este implicat.

Franciza 5 To Go a fost fondată în 2015 de la ideea de a vinde cafea la un preț fix, în Piaţa Lahovari, lângă Teatrul Ţăndărică din Bucureşti, într-un spaţiu mic, un garaj de 13 metri pătraţi, unde fondatorii au deschis o cafenea care este şi astăzi funcţională, investiția inițială fiind de 10,000 EUR.

În prezent, 5 to Go a depășit 400 de cafenele, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Planurile pentru următorii 5 ani vizează un threshold de 1,000 magazine, iar pentru anul viitor o cifră de afaceri de EUR 1 milion.

Anul acesta, 5 to Go intră în TOP 10 lanțuri de cafenele din Europa și Middle East, în timp ce acum 5 ani se situa pe locul 77 din 90.

Anul acesta, Radu Savopol a câștigat în cadrul Galei Romanian Hospitality Awards 2022, locul I pentru “Cel mai bun antreprenor” din această industrie și locul II pentru “Cel mai inovator brand”.

Ceea ce face specială această franciză nu este doar cafeaua bună la preț corect, dar și rețeaua de spații calde și prietenoase întinsă în centrele urbane din România.

Locuri în mijlocul orașelor unde poți avea câteva momente de răgaz, o cafea aromată și o sursă de energie pentru ce va aduce ziua.

Designul cafenelelor este definitoriu pentru 5 to Go. Proiectul fiecărui sediu 5 to go este realizat în interiorul companiei, chiar de către Cofondatorul brand-ului, Radu Savopol, care este și designer de interior.

Ambianța cafenelelor este construită în jurul ideii de spaţiu prietenos, urban şi cu uşoare influenţe scandinave, personalizate pentru fiecare cafenea.

În 2021,  Cifra de Afaceri a brandului 5 to Go a fost de aproximativ EUR 13 milioane pe franciză, iar anul acesta se estimează venituri de EUR 22-24 milioane pe grup

BIO Ștefan Răduț

Ștefan Răduț este coordonatorul proiectului ROCCAS II din partea Coaliției Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România (COPAC) și vicepreședinte al Asociației pentru Sprijinirea Pacienților cu Tuberculoză Multidrog Rezistentă din România (ASPTMR).

Despre Proiectul ROCCAS II – Sud-Muntenia:

Titlul proiectului: „Furnizarea serviciilor de sănătate din programele de prevenție, depistare precoce, diagnostic și tratament precoce al leziunilor precanceroase colorectale – ROCCAS II – Sud-Muntenia”

Codul proiectului (SMIS): 136828

Valoarea totală a proiectului: 23.859.231,79 lei

Data începerii proiectului: 06.11.2020

Data finalizării proiectului: 29.12.2023

Locaţia proiectului:

  • România
  • Regiunea Sud – Muntenia
  • Judeţe: Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman

Managerul de proiect: Prof. Univ. Dr. Gheorghe Cristian

Obiectivul general: Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei și a oricărei forme de discriminare, prin creșterea accesului la servicii accesibile, durabile și de înaltă calitate, inclusiv asistență medicală și servicii sociale de interes general, prin organizarea de programe de sănătate și servicii orientate către prevenție, depistare precoce (screening), diagnostic și tratament precoce al cancerului colorectal pentru 50,001 de persoane din regiunea Sud-Muntenia, dintre care minim 59% aparțin grupurilor vulnerabile.

Obiectivele specifice:

OS1 – Conștientizarea și promovarea necesității derulării programului complex de prevenție, depistare precoce (screening), diagnostic și tratament precoce al cancerului colorectal pentru 50,001 persoane din regiunea Sud-Muntenia, prin derularea de activități de informare, educare și conștientizare specifice, destinate grupurilor țintă și publicului larg, la nivel de individ, grup și comunitate, având în vedere că accesul la servicii depinde de adresabilitatea populației și de gradul de conștientizare al propriilor nevoi legate de sănătate și drepturile la serviciile de sănătate.

OS2 – Îmbunătățirea stării de sănătate a populației prin derularea unui program complex de prevenție, depistare precoce (screening), diagnostic și tratament precoce al cancerului colorectal pentru 50,001 persoane din regiunea Sud-Muntenia, identificate în cadrul proiectului, provenind în special din grupuri vulnerabile, trimiterea la medicul specialist a 2,104 persoane, prin asigurarea de servicii și mijloace de suport care să crească accesul la servicii medicale specializate și tratament, prin reevaluarea periodică a pacienților și elaborarea de rapoarte, studii și propuneri de politici publice pe baza datelor obținute în urma screeningului.

OS3 – Asigurarea funcționalității unui centru de prevenție, depistare precoce, diagnostic și tratament precoce al cancerului colorectal în cadrul Institutului Clinic Fundeni în vederea depistării constante a leziunilor precanceroase colorectale, inclusiv după finalizarea intervenției.

OS4 – Crearea unui sistem concret de asigurare a protecției datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale în vigoare și întreprinderea tuturor măsurilor necesare pentru procesarea acestora în condiții optime de securitate, pe parcursul derulării proiectului.

OS5 – Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei și a oricărei forme de discriminare, având ca prioritate creșterea accesului la servicii durabile și de înaltă calitate, prin utilizarea de metode și instrumente de inovare socială, precum și prin realizarea unui program de screening de cancer colorectal, la nivel regional, nediscriminatoriu și adaptat grupului țintă pentru 50,001 persoane, respectiv facilitarea accesului la servicii de specialitate și tratament pentru 2,104 persoane, în cadrul căruia vor fi utilizate metode și instrumente de inovare socială și vor fi promovate principiile nediscriminării, egalității de șanse și dezvoltării durabile în realizarea intervențiilor.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here