OPTIM ERP – pentru afaceri de succes

0
1170

ROMSOFT a fost și este o prezență activă pe piața românească de IT&C, cu experiență în implementarea sistemelor informatice integrate (software, hardware și comunicații) și în dezvoltarea de soluții informatice dedicate.

Compania își propune să se impună ca principal integrator de soluții IT complexe (software, hardware, comunicații) atât în piața locală cât și internațională.

Principalele valori ale organizației sunt angajații. În acest sens putem afirma că ROMSOFT deține în prezent o echipa completă, instruită și experimentată în dezvoltarea de aplicații de nișă în conformitate cu specificațiile clienților, în dezvoltarea soluțiilor software integrate în tehnologie Oracle (ERP, BI, Portal, Planificare și Bugetare, Juridice) și implementare de produse din suita de aplicații și tehnologie Oracle, la care se adaugă echipe valoroase de implementare a soluțiilor hardware, comunicații și securitate.

Și cum este imposibil de ignorat impactul sistemelor informatice integrate în lumea afacerilor moderne, Romsoft Busines Restart (ROMSOFT), în încercarea de a valoriza expertiza dobândită pe parcursul a peste 20 de ani de implementare a produselor corporației ORACLE, s-a aliniat la standerdele înalte ale unei piețe aflată în continuă schimbare prin dezvoltarea unui  sistem de tip ERP – OPTIM.

Strategia firmei ROMSOFT, este de a oferi clienţilor o soluţie integrată, flexibilă, adaptabilă şi eficientă, bazată pe poziţia de lider tehnologic a corporației ORACLE, combinată cu o gamă cuprinzătoare de produse şi servicii.

 La baza dezvoltării soluției OPTIM, Romsoft a avut în prim plan faptul că datele și procesele enterprise sunt corelate în sistemele ERP, implementarea soluției conducând la alinierea departamentelor separate și la îmbunătățirea fluxurilor de lucru, ca rezultat, beneficiarul soluției obține economii semnificative printr-o gestiune concertată a tuturor resurselor.

Soluţia OPTIM-ERP se bazează pe tehnologia de vârf şi SGBD ORACLE. Setul de aplicaţii OPTIM este un mediu complet care asigură o soluţie integrată și integrabilă ce combină funcţionalitatea cuprinzătoare cu o foarte mare flexibilitate.

OPTIM-ERP, este o aplicaţie care poate fi implementată într-un timp minim şi cu resurse reduse, răspunzând cel mai bine necesităţilor companiilor din economia românească și nu numai.

Arhitectura tehnică a Soluției OPTIM este de tip centralizat folosind suita de produse Oracle-web.

Modulele OPTIM sunt construite unitar, integrate, utilizând o interfață prietenoasă către utilizator. Toate modulele sunt dezvoltate pe bază de tehnologie Oracle și au o ergonomie comună, aspect ce conduce la o ușoară adaptare a utilizatorilor în exploatarea aplicației.

Arhitectura tehnica OPTIM ERP

Arhitectura OPTIM ERP este în totalitate concepută în arhitectură web, pe 3 nivele, accesul utilizatorilor la aplicații făcându-se prin intermediul unui browser.

Cele 3 nivele sunt compuse din:

  • Client aplicație – browser web;
  • Serverul de aplicații – mediul de rulare al aplicațiilor;
  • Baza de date – sistemul de gestiune al datelor aplicațiilor;

Această arhitectură presupune:

  • Serverul de baze de date;
  • Unul sau mai multe servere de aplicații;
  • Stații de lucru dotate cu browser web situate în toate punctele de lucru;
  • O arhitectură de rețea internă de tip Intranet care să lege toate punctele de lucru – fiabilă și cu lărgime de bandă suficientă.

Această aplicaţie menţine un depozit securizat de date pentru toţi utilizatorii cu acces în funcție de drepturile stabilite.

Funcționalitățile aplicației sunt optimizate pentru a facilita integrarea și automatizarea operațiuniilor, oferind acces în timp real la informații complete, încurajând creșterea sustenabilă a profitabilității activităților desfășurate.

Datorită sistemului modular și îndeosebi a funcționalităților complexe, OPTIM acoperă toate activitățile din cadrul unei organizații și susține gestionarea resurselor, automatizarea fluxurilor de date, reproiectarea fluxurilor informatice, consistența și exactitatea datelor, precum şi regăsirea şi raportarea rapidă a informaţiilor.

Principalele beneficii obținute prin impementarea soluției OPTIM ERP:

  • Costuri operaționale reduseprin fluidizarea proceselor de afaceri;
  • Eficiență îmbunătățităprintr-o experiență comună a utilizatorilor din cadrul mai multor departamente și procese de afaceri;
  • Rate de asimilare de către utilizatori mai ridicateprintr-o experiență și un design comun pentru utilizatori;
  • Consecvență la nivelul infrastructurii, de la back-office la front-office, printr-o abordare comună a tuturor activităților de afaceri;
  • Date extrase în timp real cu generare de rapoarte complexe;
  • Riscuri reduseprin intermediul integrității îmbunătățite a datelor și al controalelor financiare;
  • Costuri reduse pentru management și operațiiprin sisteme uniforme și integrate;
  • Conformitate continuă prin recunoașterea veniturilor, a cerințelor fiscale și a raportărilor financiare după diferite standarde de contabilitate și norme legislative;
  • Îmbunătățirea eficienței și a productivitățiioperațiunilor financiare, contabile, juridice și de raportare cu un sistem integrat unic, care gestionează toate procesele cheie pentru utilizatorii din companii cu mai multe organizații distincte;
  • Management centralizatal închiderilor exercițiilor financiare la timp pentru toate activitățile de închidere financiară la sfârșit de perioadă în vederea reducerii timpului și a resurselor alocate pentru investigarea și soluționarea erorilor;
  • Acces în timp realpentru vizualizarea rezultatelor financiare, contabile, juridice, consolidate aferente oricărui sector de la nivel sintetic, până la detaliile de bază ale unei tranzacții;
  • Sistem complex de parametri astfel încât modificările legislative să poată fi implementate în timp real;
  • Conectori de sincronizare sau colectare informații din site-uri instituții publice sau private: ANAF, ONRC, BPI, ECRIS-portalul instanțelor de judecată, UNPIR, Bănci sau alte entități la cererea beneficiarului.

OPTIM ERP reunește o multitudine de procese de afaceri prin colectarea datelor tranzacționale partajate ale unei organizații din mai multe surse, eliminând astfel duplicarea acestora.

OPTIM ERP este creat în jurul unei structuri de date unice, definite, care pornește de la o bază de date comună. Aceste construcții de bază sunt apoi interconectate cu procesele de afaceri conduse de fluxurile de lucru din toate departamentele de afaceri conectând sistemele și oamenii care le utilizează.

OPTIM-ERP este un mijloc de integrare a persoanelor, proceselor și tehnologiilor dintr-o organizație modernă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here