În drumul spre oligarhizarea României, presa, „a patra putere în Stat”, „Câinele de pază al societăţii”, este şantajată sau cumpărată, pentru că P.S. Triple „D” (Dragnea, Dăncilă, Dan) poate!

0
234

Este mai limpede ca oricând că Liviu Dragnea doreşte să acapareze toată puterea, în România, pe modelul lui Putin. Zilele trecute, site-ul comisarul.ro evidenţia motivele care au dus la încetarea sau suspendarea contractelor de colaborare dintre postul de televiziune Digi 24 şi mai mulţi jurnalişti cu nume. În fruntea listei celor plecaţi sunt Tudor Musat şi Dan Cristian Turturică, numele cele mai sonore, recunoscute pentru poziţia critică la adresa puterii. Se pare că Digi 24 va intra într-o masivă restructurare în sensul restrângerii activităţii, pentru că de asemenea, în rândul celor care vor pleca se regăsesc editori, producători şi reporteri, postul de televiziune având în plan şi închiderea staţiilor locale pe care le are în Oradea, Timișoara, Craiova, Cluj, Brașov, Constanța, Galați și Iași.

Surse chiar din interiorul partidului de guvernământ spun că deciziile intempestive care au uimit piaţa media, au fost luate Zoltan Teszari, proprietarul RCS&RDS sub presiunea ameninţării cu falimentul. Cum s-a ajuns în această situaţie? Simplu… RCS&RDS ar fi tras, fără autorizaţie, în Bucureşti 1000 de km de fibră optică, ca şi în alte 150 de localităţi, pe stâlpii Electrică. Dacă s-ar trece la tăierea fibrei trase fără autorizaţie, RCS&RDS ar fi intrat în faliment în următoarele 24 de ore.

https://www.comisarul.ro/articol/info-cu-ce-a-santajat-dragnea-rcsrds-pentru-a-inge_988734.html

Din newsweek.ro aflăm că mai mulţi jurnalişti şi analişti politici sunt plătiţi la greu din banii alocaţi PSD-ului ca subvenţie de stat pentru susţinerea făţişă pe care nu ezită să o arate în emisiunile la care sunt invitaţi de posturile obediente puterii de sorginte teleormăneană.

Pe lista celor care se înfrupta din plin din banii contribuabililor se regăsesc:

  • Bogdan Chirieac(ziarist, proprietar DC News): 250.000 de euro (1.157.149 de lei) doar în 2018, prin firma Press Media Electronic SRL;
  • Marius Pieleanu(sociolog): peste 200.000 de euro (peste un milion de lei), prin Avangarde SRL și Psyho Global Consult SRL;
  • Mirel Palada(sociolog): 45.000 de euro (213.188 de lei), prin Sociopol SRL;
  • Marius Ghilezan(ziarist, consilier la Avocatul Poporului): 26.000 de euro (120.000 de lei), prin Web Interactive Design SRL;
  • Răzvan Savaliuc și Adina Anghelescu-Stancu (ziarişti, fondatori Luju.ro): 67.000 de euro (308.216 lei), prin Jurindex Media SRL;
  • Liviu Alexa(ziarist, proprietar „Ziar de Cluj” și NCN TV): 93.000 de euro (431.000 de lei), prin Pagina Ciudatului SRL;
  • Anca Alexandrescu(ziaristă, fiica ziaristului Horia Alexandrescu, ex-soția ziaristului Dan Andronic, consiliera premierului Viorica Dăncilă): 35.000 de euro (161.000 de lei), prin Abis Media SRL;
  • Georgiana Drăghici(soția trezorierului PSD, Mircea Drăghici): 430.000 de euro (2.000.000 de lei), prin Absolut Top Media & More SRL, pentru o televiziune din Argeș;
  • Ionuț Alexandru Iordăchescu(omul de casă al lui Sebastian Ghiță): 105.000 de euro (485.000 de lei), prin Federal Media Partner SRL.

https://newsweek.ro/investigaţii/caracatita-jurnalistilor-si-analistilor-platiti-de-psd-cu-10-milioane-de-lei-din-bani-publici

Este bine să fii jurnalist în România, mai ales dacă simţi dincotro bate vântul şi ştii cum să te poziţionezi astfel încât să-ţi fie bine. Dacă eşti împăcat cu „poziţia ghiocelului” deontologia contează mai puţin, aproape deloc, atunci când la orizont apar sume cu multe zerouri care se rostogolesc în valuri, către tine. Este şi acesta un modus vivendi, dacă poţi să dormi liniştit.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ