Banca Transilvania colaborează cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare cognitive, pentru includerea inteligenței artificiale în serviciile sale

0
1279

A doua cea mai mare bancă din România, Banca Transilvania, in colaborare cu Personetics, oferă o experiență digitală superioară clienților săi, IMM-uri şi persoane fizice, prin includerea inteligenței artificiale în serviciile sale.

Aplicaţiile cognitive Personetics sunt folosite de cele mai mari instituţii financiare din lume pentru a transforma experienţa de zi cu zi în relaţia cu banca în una personalizată. Acestea ajută clienţii să îşi gestioneze cât mai bine finanţele şi să-şi atingă  obiectivele financiare. O combinaţie unică de inteligenţă financiară şi abilităţi cognitive avansate, soluţiile Personetics fac din inteligenţa artificială bancară o realitate pentru 35 milioane de clienţi: oferă îndrumare personalizată în timp real, automatizează deciziile financiare şi simplifică managementul banilor.

Aplicaţia de banking cognitiv oferită de Personetics va fi integrată noilor versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienţii Băncii Transilvania vor primi în timp real informaţii personalizate, foarte utile pentru managementul banilor.

Domnul Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania, afirmă: “Obiectivul nostru este să oferim clienţilor cea mai bună experienţă bancară prin integrarea celor mai puternice tehnologii din domeniul inteligenţei artificiale şi machine learning. Parteneriatul cu Personetics ne permite să creştem viteza cu care ieşim în piaţă cu oferte şi informaţii personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat şi lansările care vor urma sunt un pas important în strategia noastă privind orientarea spre digital, spre experienţa oferită clienţilor”

“Ne bucurăm să colaborăm cu o instituţie inovatoare precum Banca Transilvania, care are o prezenţă semnificativă în zona de retail şi IMM. Având în vedere tendinţele actuale – open banking şi acordul PSD2 – posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii şi îndrumare personalizată va deveni un diferenţiator-cheie pentru instituţiile financiare din Europa sau de oriunde din lume”, declară David Sosna, Co-fondator şi Director General, Personetics.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here