În anul fiscal 2016, Media Consulta Internaţional a raportat un profit de aproximativ 500.000 de euro şi venituri totale în sumă de aproximativ 3 milioane de euro

0
362
Media Consulta International

Integratorul de business Media Consulta Internaţional operează 5 linii de business care au generat următoarele cote de profit: divizia de PUBLICITATE FULL SERVICE – 55%, divizia BARTER BANK 8%, divizia de LICITAŢII, E-COMMERCE & SPECIAL EVENTS – 10%, divizia de INVESTIŢII FINANCIARE – 5% şi cea de REAL ESTATE – 22%.

Compania include şi interesele de acţionariat ale revistei economice online Săptămâna Financiară, relansată în luna februarie a anului 2015.

Conform datelor disponibile pe site-ul mfinante.ro, în anul 2015, Media Consulta Internaţional a realizat venituri totale de aproximativ 2 milioane de euro, rata profitului înregistrată fiind de 17%.

Operând în plan intern cu 16 angajaţi şi 15 colaboratori permanenţi, pentru toate liniile de business, iar în plan internaţional cu 10 angajaţi implicaţi numai în activităţi de promovare şi vânzare a serviciilor oferite, Media Consulta Internaţional reprezintă un model antreprenorial, dedicat comunicării şi publicităţii, extrem de dinamic, având o capacitate uriaşă de răspuns, capabil să mobilizeze, într-o structură de tip umbrelă, până la 200 de colaboratori.

Cu birouri deschise în Franţa, care acoperă toată Coasta de Azur, Spania, UK şi Elveţia, compania caută, activ, clienţi pentru toate diviziile sale exportând produsele modelului său de business şi construind un background internaţional solid care să îi permită accesarea de noi resurse financiare necesare investiţiilor imobiliare internaţionale pe care le efectuează.

Având linii de finanţare a activităţii curente deschise în România, la Garanti  Bank, dar şi finanţări pentru investiţii imobiliare aprobate de bănci internaţionale cum ar fi: Societe Generale – Franţa, Credit Agricole – Monaco sau HSBC – New York, Media Consulta Internaţional a decis să aloce profiturile realizate şi nerepartizate, în ultimii ani, pentru mărirea capitalului social în vederea atragerii unei noi investiţii pe piaţa internaţională de real estate, de prestigiu.

Indicatorii macroeconomici realizaţi de Media Consulta Internaţional care arată solvabilitate, profitabilitate şi lichiditate, plasează compania în zona jucătorilor extrem de stabili şi de mare perspectivă. Având, în acest moment, capitaluri proprii disponibile şi un grad optim de îndatorare, Media Consulta Internaţional poate construi un buget cu leverage multiplu de 10, faţă de capitalurile proprii, care îi va permite efectuarea unei investiţii considerabile într-un proiect internaţional de anvergură.

Deasemenea, în anul 2015, Media Consulta Internaţional a vândut postul local de televiziune Dobrogea Tv, pe care l-a lansat în anul 2011. Pe larg în Pagina de Media – https://www.paginademedia.ro/2015/07/mihai-craiu-i-a-vandut-postul-dobrogea-tv-miliardarului-gabriel-comanescu

De altfel, Media Consulta Internaţional nu este la primul exit de succes. În trecut, compania a dezvoltat şi apoi a vândut Şcoala de Televiziune Tudor Vornicu, către trustul Prima TV.

http://www.adplayers.ro/articol/Business-6/Scoala-de-Televiziune-Tudor-Vornicu-tinteste-un-business-de-900-000-1-300-000-EUR-si-600-900-de-cursanti-pe-an-4028.html

http://adevărul.ro/entertainment/tv/Scoalade-televiziune-tudor-vornicu-alatura-grupului-media-comunicare-gmmh-cuprinde-tv-1_5360eb220d133766a83b59a3/index.html

Managementul companiei este asigurat de Mihai Craiu, founder şi CEO, care conduce o echipă bine pregătită profesional în componenţa căreia se regăsesc seniori în domeniile marketing, publicitate, audit şi strategie financiară precum şi consultanţi de business, de succes.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ