Un milion de produse vor fi reduse special pentru Black Friday. 12 milioane de români așteaptă Ziua Z pentru shopping

0
1892
Black Friday.

Peste un milion de produse vor fi în oferta eMAG pentru Black Friday, pe 18 noiembrie, reducerile totale vor fi de peste 35 de milioane de euro, iar valoarea estimată a comenzilor pentru ediţia din 2016 ajunge la 250 de milioane de lei, potrivit reprezentanţilor companiei.

„Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă şi care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet şi serverele noastre devin cea mai populată arteră comercială din România. Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Faţă de prima ediţie, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80.000 de produse în 2011, la un milion în prezent”, susţine Tudor Manea, General Manager, eMAG.

Promoții speciale

Aproape 12 milioane de români aşteaptă Black Friday, potrivit reprezentanţilor eMAG.Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoţii pentru Black Friday, dublu faţă de 2015.

Datorită volumului mai mare de produse din oferta din 2016, eMAG a încheiat parteneriate cu şase firme de curierat din România, astfel încât coletele comandate să fie livrate clienţilor în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Mai mult, eMAG le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi prelua coletele din cele 11 showroom-uri şi din cele 202 puncte de livrare deschise cu Poşta Română.

Depozit de 100.000 de metri pătrați

Cele peste un milion de produse ocupă o suprafaţă cu 65% mai mare faţă de ediţia precedentă. Pentru a fluidiza livrarea produselor către clienţi, eMAG a alocat o suprafaţă de depozitare de 100.000 de metri pătraţi, de dimensiunea a 20 de terenuri de fotbal.În primele două zile de după Black Friday (19 şi 20 noiembrie) vor pleca zilnic spre clienţi câte 150.000 de colete, care vor fi preluate de 160 de camioane pe zi, potrivit companiei.

50% din clienți comandă de pe dispozitive mobile

eMAG a investit două milioane de euro în servere şi servicii de hosting, având în vedere că în 2015 peste 50% din clienţi au comandat în Black Friday de pe dispozitivele mobile.

Stocurile de produse din ofertă includ peste 40.000 de televizoare, peste 20.000 de laptopuri, 50.000 de smartphone-uri, 17.000 de frigidere, 100.000 de electrocasnice mici (mixere, roboţi de bucătărie, espressoare, fiare de calcat şi altele), 35.000 de aparate de îngrijire personală, 1.500 de produse Smart Home, 100.000 de parfumuri şi seturi cadou, 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri), 110.000 jucării şi jocuri şi 20.000 de anvelope.

Mai mult, eMAG aduce 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, pentru care factura este zero pe o perioadă de 6 luni. Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienţii vor beneficia de un preţ redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh), având astfel posibilitatea de a economisi sume importante la plata facturilor şi în această perioadă.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here