Banca Transilvania lansează, în premieră în România, ceasul contactless

0
862
  • Cumpărăturile merg … ceas ●

Banca Transilvania, împreună cu Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard, lansează ceasul BT contactless, un nou instrument de plată care poate înlocui cardul la cumpărături, în țară şi în străinătate. În premieră, ceasul contactless va fi prezentat în cadrul Techsylvania, unul dintre cele mai reprezentative evenimente din Estul Europei, dedicat pasionaților de tehnologie şi inovație, organizat în perioada 17 – 20 iunie a.c., în Cluj-Napoca.

Ceasurile sunt elvețiene, marca Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. Ceasul poate fi comandat online, pe siteul BT sau în oricare dintre sediile Băncii Transilvania şi se primeşte tot la BT, unde este activată cartela contactless care va fi inserată în cureaua ceasului. În funcție de model, costul este între 1.090 şi 1.690 de lei – aproximativ 300 de euro.

Ceasul funcționează pe baza tehnologiei contactless, lansată în premieră în România de MasterCard, care le permite utilizatorilor să plătească mai repede și mai sigur. Lansarea ceasului contactless se înscrie în politica Mastercard de a crește rata de acceptare a tehnologiei contactless în rândul românilor și de a le pune la dispoziție un ecosistem diversificat de sisteme de plată.

Detalii:

  • Ceasul BT contactless funcționează ca un card bancar prin accesul la contul curent în lei deschis la Banca Transilvania. Poate fi comandat de clienții Băncii Transilvania care au card de debit în lei sau, după caz, cardul poate fi primit împreună cu ceasul.
  • Pentru plățile cu ceasul contactless la comercianți, comisionul este zero.
  • Pentru plățile de până la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul.
  • Persoanele care nu sunt clienți BT şi îşi doresc un ceas contactless trebuie să aibă cont curent la Banca Transilvania, cont care se poate deschide inclusiv online.
  • BT este lider de piață în funcție de volumele generate de cardurile proprii, cu 20% mai mari în 2016 față de anul precedent.
Citeste si  Banca Transilvania alaturi de Simona Halep la Paris - intr-o campanie implementata de Media Consulta International pe 500 de panouri publicitare

În 2016, Banca Transilvania a marcat o altă premieră pe piața instrumentelor alternative de plată, prin lansarea brățării contactless. În plus, facilitățile automatelor de plăți, opțiunea deschiderii online a unui cont bancar, autentificarea prin parolă unică pentru tranzacțiile online cu cardul sau robotul Livia – noul canal de interacțiune cu clienții folosind Facebook Messenger sau Skype sunt câteva dintre proiectele prin care Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre soluții digitale, pentru a conferi clienților şi angajaților confort şi mobilitate.

Povestea proiectului ceasului contactless poate fi urmărită pe Blogul BT.

Partenerii Băncii Transilvania în acest proiect sunt Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard. Mondaine reprezintă un renumit brand elvețian de ceasuri. Designul acestora a fost inspirat de cel al ceasului gărilor elvețiene, iar din 1986 a fost lansată o întreagă colecție. Oberthur Technologies este lider în serviciile și soluțiile de securitate a plăților pentru bănci și instituții financiare, prezent în toată lumea. MasterCard, furnizor de tehnologie în industria globală de plăți, ,prezent în peste 210 țări și teritorii, este inițiatorul tehnologiei contactless în România.

Comunicare & Relații Publice | Banca Transilvania

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here