Andrei Dunuță, Daniela Șerban și Mircea Varga – invitații Săptămânii Financiare, ediția 22 iulie 2022

0
1451

În cadrul emisiunii Săptămâna Financiară de la Profit News TV din această vineri, dr. Kristine Bago îi va avea ca invitați pe:

  • MIRCEA VARGA – Președinte al Consiliului de Administrație TEILOR

BIO Andrei Dunuță

Andrei Dunuță a început să lucreze în vânzări încă de când avea 19 ani.

Timp de 6 ani, a reușit să construiască cele mai performante echipe de vânzări directe din mediul bancar.

Acesta a antrenat echipe și lideri de vânzări din NN Asigurări, Metropolitan Life, Avon, Angelini, Abbvie, Bitdefender, Oracle etc.

În prezent, acesta este fondator al conceptului SPEAKINGS, Arta de a NU vinde (un pachet all-inclusive ce cuprinde workshopuri, bootcampuri, traininguri, cursuri & conferințe etc.) și trainer în Vânzări & Public Speaking în cadrul Self Trust Academy, companie pe care a fondat-o în anul 2013.

Andrei a antrenat peste 2,000 de speakeri pentru competiție, pentru prezența executivă sau alte contexte relevante de business și de viață.

A facilitat zeci de conferințe și evenimente corporate în calitate de moderator sau keynote speaker.

În 2014, a creat primul show de vorbit în public din RomâniaWho’s King in Public Speaking, care din septembrie 2017 a devenit Speakings.

Andrei se prezintă ca și omul care și-a propus să schimbe vânzările în România și România prin vânzări.

Cu acest gând a dezvoltat brandul Arta de a NU vinde, care propune o nouă filosofie de a face vânzări prin workshopuri, bootcampuri, traininguri, cursuri și conferințe dedicate oamenilor de vânzări care își doresc să treacă la următorul nivel în carieră.

Ca și clienți, Andrei Dunuță are printre cele mai mari multinaționale din România: UiPath, Samsung, Ernst & Young, BAT, Rompetrol, NN Asigurări, Metropolitan Life, AVON, Abbvie etc.

Andrei a urmat cursurile Facultății de Marketing din cadrul ASE, absolvind apoi un Master în Marketing Strategic tot în cadrul Academiei de Studii Economice.

Despre SPEAKINGS, Arta de a NU vinde, Self Trust Academy

SPEAKINGS dezvoltă abilitățile vorbitului în public prin experiențe de învățare neconvenționale.

Public speaking-ul nu este doar un trend opțional și trecător în business. Este o nevoie permanentă și reală, cu un impact puternic în orice business și pentru orice top performer.

Speakings antrenează abilitățile de public speaking necesare diverselor provocări ale mediului corporate și antreprenorial din România.

Arta de a NU vinde by Andrei Dunuță a organizat pe 8 iulie 2022, la Pentagon Events din București, singura conferință de vânzări din România dedicată oamenilor de vânzări.

Aproape 400 de participanți au pus task-urile zilei pe pauză pentru a răspunde la întrebarea anului: care este noul normal în vânzări, după doi ani provocatori pentru mediul afacerilor? Răspunsul a venit după sute de idei împărtășite de speakeri de renume și leaderi din industrie.

Conferința a început strategic: cum dam șah mat în vânzări cu Andrei DunuțăFondator Speakings & Arta de a NU vinde și organizatorul acestei conferințe.

A continuat fain și simplu: povestea din spatele unui podcast de succes cu Mihai Morar – jurnalist, om de radio, gazda podcastului Fain & Simplu.

Universul social media a fost dezvăluit în toată complexitatea lui de Cristian China-BirtaManaging Partner Kooperativa 2.0.

Porția mare de inspirație a fost completată de o avalanșă de bine prin Eli NeicuțCreator de Conținut la Eli Vorbește care a pus semnul egal între vânzări și fapte bune. Foarte multe idei neconvenționale s-au notat și în urma panelului mult așteptat cu liderii din piață, care au dat cărțile pe față: Adriana Grigorescu – Director Comercial la Rompetrol Downstream, Daniel Dram – Director General la Amethyst Radiotherapy, Roxana Popescu – Director Vânzări la Avon Romania și Nicolae Damu – VP Office Network la TBI Bank.Subiecte relevante s-au abordat și abilități de bază s-au antrenat în cadrul celor 4 workshopuri desfășurate în paralel:

  • workshop “Elevator Pitch” pentru vânzări brici cu Andrei Dunuta – Fondator Speakings & Arta de a NU vinde,
  • workshop „Social Media și vânzările” cu Cristian China-Birta – Managing Partner Kooperativa 2.0,
  • workshop „Business Networking, instrumentul vânzărilor” cu Nicoleta Sacu – Executive Director la BNI Romania,
  • workshop „Cum ajungi nr. 1 în Google” cu Sorin DrăghiciManaging Partner la

Andrei Dunuță pregătește și pentru anul 2023 un eveniment sub umbrela aceluiași concept – Arta de a NU vinde.

Acesta va fi sub forma unui bootcamp de 3 zile organizat la Brașov.

SELFTRUST Academy înseamnă învăţare neconvenţională şi creativă, care îmbină elementele de training cu elemente din domenii variate precum teatru, muzică, literatură, pictură.

O experienţă personală unică prin: INEDIT, RELAXARE, INSPIRAŢIE, UN TOUCH DE CULTURĂ, ATMOSFERA PRIETENOASĂ şi EXPERTIZĂ.

Valorile după care se ghidează SELFTRUST Academy sunt încrederea, oamenii și evoluția.

La SELFTRUST Academy veți găsi cursuri corporate, cu tehnici inovative de predare, pliate și adaptate nevoilor de dezvoltare a angajaților, cursuri open, tematice, care oferă experiențe noi și memorabile prin învățare creativă și neconvențională în diverse laturi ale business-ului, dar și evenimente inspiraționale, cu învățare practică, dedicate publicului larg.

Evenimentele organizate reprezintă un concept unic în România, așa cum este primul concurs de public speaking din țară – „Who’s King in Public Speaking?”.

Citeste si  Cristina Chiriac și Marian Alecu – invitații Săptămânii Financiare, ediția 8 iulie 2022

Până în prezent, SELFTRUST Academy a organizat peste 100 de cursuri open și peste 5000 de cursanți ne-au trecut pragul.

Află mai multe despre cursurile acestei academii, aici.

În domeniul corporate, SELFTRUST Academy lucrează cu companii precum Unilever, Estee Lauder, HP, Oracle, Scandia, Flanco, Băneasa Shopping City, case de avocatură celebre.

SELFTRUST Academy este o prezență constantă în media, cu apariții la Magic FM, Realitatea TV, Antena 1, TVR1, Money, Adevărul Live, Digi24, dar și în publicații precum Ziarul Financiar, Cariere, Business Review, Forbes, Biz, Wall-Street.ro, Business24, Femeia, Psychologies, „Ce se întâmplă, doctore?”, IQads, Evz.ro, Săptămâna Financiară.

BIO Daniela Șerban

Născută în anii ‘80, Daniela Șerban este de profesie economist şi are aproape 15 ani experienţă în piaţa de capital, la Bursa de Valori Bucureşti, în media – aceasta fiind realizatoarea unor emisiuni de profil economic la The Money Channel, dar şi în domeniul consultanţei financiare, prin intermediul companiei VERTIK România, a cărui Managing Partner este.

În activitatea profesională din ultimii 10 ani aceasta coordonat printre cele mai ample campanii de educație financiară din țară și a comunicat în numele unor industrii-cheie din România, în cadrul celei mai mari companii de consultanță în relații guvernamentale din țară.

În presă, Daniela Șerban a fost prezentator și editor în cadrul primei televiziuni de business din România, acoperind subiectul piețelor financiare.

La Bursa de Valori București a reprezentat România în faţa investitorilor străini timp de 5 ani, în calitate de manager al proiectului care viza intrarea bursei de valori în categoria pieţelor emergente.

Aceasta a mizat întotdeauna pe optica de a investi în ţara noastră, pe care a comunicat-o eficient și investitorilor străini.

Însă, anii au trecut, iar lumea pieţelor de capital şi marii investitori şi-au dat seama că în România lucrurile nu progresează.

Daniela a construit astfel prima comunitate de companii listate la bursă – de la zero.

A iniţiat şi conduce Asociaţia Română pentru Relaţia cu Investitorii (ARIR), la care sunt membre unele dintre cele mai mari companii listate la bursă din România. 

Daniela Șerban a urmat cursurile Facultății de Finanțe, Bănci și Piețe Financiare din cadrul ASE, absolvind și un Master în Corporate Finance.

În anul 2019 a fost admisă cu bursă, la doctorat, în domeniul Finanțelor tot la Academia de Studii Economice din București.

În acest sens, timp de 2 ani a predat cursul de Pieţe financiare la ASE Bucureşti, unde a putut să împărtăşească tinerilor din experienţa sa.

Despre ARIR

Comunicarea specializată este baza existenței acestei asociații.

Pe de o parte, ceea ce face ARIR trebuie să răspundă așteptărilor de informare ale investitorilor, precum și obiectivelor de piaţa de capital ale membrilor asociației.

Pe de altă parte, există interesul suprem pentru dezvoltarea pieței de capital, prin educare, formare şi advocacy.

Această organizație promovează conceptul de Relaţie cu Investitorii (Investor Relations – IR) în România și susține că prin respectarea unor standarde de transparență, guvernanţă corporativă și proactivitate în comunicarea cu investitorii, membrii săi vor beneficia de plusvaloare, vor atrage mai uşor finanțare, vor avea reputația și încrederea necesară dezvoltării continue a afacerilor lor.

ARIR a fost fondată în 2018, cuprinzând companii listate, cu potențial de listare, administratori de fonduri și profesioniști în IR.

Membrii fondatori ai ARIR sunt:

  • Bursa de Valori București,
  • ALRO, Franklin Templeton Management – Suc. București,
  • Electromagnetica,
  • Hidroelectrica,
  • Nuclearelectrica,
  • TeraPlast,
  • Transelectrica,
  • Daniela Șerban,
  • Cosmin Răduță și
  • Tony Romani.

Comunitatea s-a triplat în primii 3 ani de la înfiinţare, atrăgând în 2022 aproape 40 de membri, majoritatea companii listate la bursă.

Companiile listate sau care au planuri de listare sunt în centrul preocupărilor asociației, dar, în același timp, se comunică eficient cu investitorii instituţionali şi individuali, prin intermediul unui instrument util în activitatea lor – indicatorul VEKTOR, care evaluează comunicarea companiilor cu investitorii, publicat pe website-ul Bursei de Valori Bucureşti şi ARIR.

Asociația alcătuiește un ecosistem care – alături de vocile oficialilor, ale reprezentanților mediului de afaceri şi academic, ONG-uri și alte organizații – contribuie la formarea unei opinii publice avizate în subiectele incidente companiilor listate, celor care emit obligaţiuni sau investitorilor.

ARIR își dorește să devină un liant între cererea și oferta de resurse umane în domeniul Investor Relations din România.

BIO Mircea Varga

Mircea Varga este în prezent Președintele Consiliului de Administrație al TEILOR Holding și Membru în Consiliul de Administrație al Safetech Innovations, una dintre cele mai mari companii de cyber-security din regiunea CEE.

Mircea are aproape 25 de ani de experienţă în consultanță și management financiar în cadrul unor companii de top din România.

După o perioadă de peste 9 ani într-un Big4, PricewaterhouseCoopers Audit, foarte efervescentă din punct de vedere profesional, a decis să răspundă provocării de a ieși din zona de audit și consultanță și de a-și utiliza cunoștiințele și expertiză în diverse proiecte din industrii diferite, intrând astfel în viața reală a gestionării afacerilor.

Astfel, Mircea Varga a fost: Executive Director la European Drinks Group (2005-2006), CFO al Electrolux România (2006-2008), CFO & Board Member al Macon Group (2008-2014), CFO al Ţiriac Holdings (2014-2020), Membru în Consiliul de Administrație al Allianz-Țiriac Pensii Private (2019-2020), Președintele Consiliului de Administrație al Smart Plantation (2020), Managing Shareholder în Universal SA (2014-2020), Meteor SA (2014-2020), Bucharest International Cargo Center SA (2014-2020), GlobeGround România (2014-2020) etc.

Citeste si  Saptamana Financiara cu Kristine Bago la Profit News TV -22.07.2022

În cei peste 15 ani de experiență în zona de business, a fost implicat în managementul financiar al unor companii de top din diverse industrii, din poziția de CFO și a contribuit decisiv la creșterea performanței și la schimbarea profundă a acestor organizații, atât multinaționale (i.e. Euroholding, Electrolux), cât și companii românești (i.e. European Drinks, Macon, Energobit, Țiriac Holdings), dobândind astfel o experiență și o expertiză profesională semnificativă în managementul de criză și managementul schimbării.

A absolvit Facultatea de Științe Economice din Timișoara în anul 1996 ca șef de promoție la secția de Management în construcții, transporturi și telecomunicații și și-a desăvârșit studiile prin masteratul efectuat în Analiză, diagnostic și evaluarea afacerii.

Consideră că România este o ţară cu un potenţial economic și financiar incredibil şi crede în schimbarea profundă a acesteia.

Într-o lume în continuă mișcare, se consideră un om al schimbării și așa cum spunea cunoscutul filozof grec Socrate, crede că „secretul schimbării constă în ați concentra toată energia, nu în a lupta pentru vechi, ci în a construi noul”.

În anul 2007 a fost nominalizat de revista Business Magazine în top 100 cei mai tineri manageri, iar în anul 2016 i-a fost propusă de către dl Dacian Cioloș, premierul României de la acea vreme, poziția de Ministru al Transporturilor, pe care a declinat-o.

Mircea Varga consideră că poziția de CFO este una dintre cele mai importante și provocatoare funcții dintr-o organizație, care presupune asigurarea unui management financiar performant și sănătos, menit să contribuie decisiv la creșterea afacerii și maximizarea profiturilor, precum și la securitatea financiară a acesteia.

În viziunea acestuia, cel mai important aspect pe care un manager trebuie să-l aibă în vedere atunci când vine vorba de conducerea unei echipe este dezvoltarea abilităților de a lucra cu oamenii și de a scoate ce este mai bun de la aceștia, oferindu-le în schimb posibilitatea de a se dezvolta și împlini profesional.

Dacă ar fi să o ia de la capăt, nu ar face schimbări semnificative asupra principiilor de viață și de business, însă și-ar dezvolta propriul business după chipul și asemănarea lui, punând în aplicare toate principiile lui de afaceri, pe care nu a reușit niciodată până acum să le implementeze integral într-o organizație, datorită unor limitări de business, ce au decurs din relația proprietar – manager.

Ceea ce il ghidează în tot ceea ce face este o combinație de trăsături și principii, care îi definesc obiectivele principale în viață, cum ar fi: să fie cel mai bun în tot ceea ce face, să găsească întotdeauna cele mai bune soluții, să reușească acolo unde alții nu au avut succes, să nu facă niciodată rabat de la calitate și corectitudine, și să. realizeze de fiecare dată lucrurile și mai bine.

Citate în care se regășeste Mircea Varga:

  • „Nu voi fi un om obișnuit, pentru că am dreptul să fiu extraordinar.”

Peter O’Toole

  • „Toți râd de mine că sunt altfel, iar eu râd de toți că ei sunt la fel.”

Kurt Kobain

  • „Asumă-ți riscuri în viață.

Dacă vei câștiga, poți conduce! Dacă vei pierde, poți îndruma!”

Swami Vivekananda 

Despre TEILOR

O poveste începută acum două decenii, o afacere de familie care s-a născut printr-un vis ce a devenit realitate.

Fondatorii TEILOR – doi tineri căsătoriţi, Florin şi Geanina Enache, la numai 24 de ani, inaugurau primul boutique de bijuterii pe strada a cărui nume va deveni o reală inspirație.

TEILOR întruchipează pasiunea pentru bijuterii, prin florile delicate de tei și parfumul unic în care se reflectă perfect esența brandului.

Experiența personalizată este o invitație către iubitorii de bijuterii, o ancoră în a-și crea amintiri în fiecare dintre magazinele TEILOR din Europa.

UN STIL DEFINITORIU

Piese atemporale, cu un design perfect, create pentru a rămâne alături de clienții săi pentru întotdeauna.

Acesta este modul în care TEILOR împărtășește pasiunea sa pentru diamante și pietre prețioase.

TEILOR este sinonim cu bijuteriile delicate, lucrate cu o extraordinară precizie, într-o notă clasică, dar somptuoasă și într-un stil care sfidează timpul.

BIJUTERIILE TEILOR

Design – Selectate cu atenție, doar piesele care ating superlativul, prin formă, montură și calitatea excepțională a pietrelor prețioase alcătuiesc bijuteriile TEILOR.

Fiecare detaliu este verificat cu cea mai mare atenție de către maeștrii bijutieri.

Responsabilitate – Frumusețe, unicitate și responsabilitate. Sustenabilitatea aduce lumii o sclipire aparte. De aceea, fiecare piesă TEILOR îndeplinește toate criteriile de mediu și durabilitate.

Case de bijuterii– Fiecare bijuterie are o călătorie și o poveste absolut unică. TEILOR lucrează îndeaproape cu case de bijuterii din întreaga lume și din locurile cele mai promițătoare, acolo unde diamantele și pietrele prețioase sunt conduse către excelență.

Misiunea TEILOR

Misiunea este dedicată celor care poartă sau dăruiesc bijuterii natural, ca parte a stilului de viață, încurajați să vadă imposibilul și să-și depășească limitele, în fiecare zi.

Viziunea TEILOR

Viziunea se traduce printr-o evoluție extrem de rapidă, printr-un ideal al echipei dedicat întregii lumi: acela de a deveni un brand global în peisajul bijuteriilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here