Vivre Black Friday, primele rezultate

0
94

Vivre furnizează primele rezultate ale campaniei de Black Friday, care a început miercuri seară, în jurul orei 18:00. În primele 30 de minute de la lansare, platformele Vivre au fost accesate de peste 150.000 utilizatori, aproximativ 90% dintre acestea reprezentând accesări de pe mobil și din aplicație, iar 10% accesări de pe desktop și tabletă.

Vârful de trafic din primele cinci ore a fost atins la ora 19:53, iar minutul de aur a fost 21:33, cu 112 comenzi înregistrate.

În prima oră de la lansarea campaniei au fost înregistrate aproximativ 4.800 de comenzi, cu o valoare medie a coșului de aproximativ 100 euro. Produsele cu cea mai mare rată de succes au fost o canapea extensibilă la prețul de 689,99 lei și un scaun suspendabil pentru exterior la prețul de 499,99 lei, ale căror stocuri de 163, respectiv 250 de bucăți s-au epuizat în primele 10 minute de la lansare.

„Volumul total de vânzări din prima zi de Black Friday de anul trecut a fost atins anul acesta în primele 5 ore de la lansarea campaniei. Tendința cifrelor din primele ore arată că ne îndreptăm spre vânzări cel mai probabil conform estimărilor noastre, de aproximativ 10 milioane euro”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.

În prima seară de Black Friday numărul total de utilizatori care au accesat site-ul a crescut cu peste 60% față cel de anul trecut, atingând un total de 1,16 milioane de utilizatori.

Campania se desfășoară simultan în cele nouă țări în care Vivre activează: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

Citeste si  Vivre dă startul reducerilor de Black Friday pe 11 noiembrie și estimează vânzări de peste 10 milioane de euro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here