Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma unui amplu proces de rebranding

0
2164

Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice din România, îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea.

Astfel:

      Cardurile şi tichetele de masă pentru angajaţi motivaţi Chèque Déjeuner devin Up       Dejun

      Tichetele Cadhoc pentru angajaţi implicaţi devin Up Cadou

      Tichetele Chèque de Services pentru acţiuni de protecţie socială devin Up Social

      Cardurile sau voucherele de vacanţă Chèque Vacances devin Up Vacanţă

      Tichetele de creşă Chèque Bébe pentru angajaţi responsabili devin Up Creşă

După ce, în 2015, ca urmare a unui efort global de rebranding, compania Chèque Déjeuner a devenit Up în toate ţările unde activează, în 2017 şi 2018 a continuat procesul de transformare pe celelalte dimensiuni ale brandului: schimbarea semnăturii şi a denumirii soluţiilor pe care le propune clienţilor din România.

Mai bine în fiecare zi, sloganul Up România, se va regăsi în toate materialele companiei, un mesaj prin care Up România îşi arată angajamentul şi preocuparea pentru creşterea calităţii vieţii angajaţilor români.

“Când compania mamă Chèque Déjeuner a devenit Up, am vrut să transmitem un mesaj puternic la nivel global: suntem o companie care şi-a depăşit demult graniţele şi menirea iniţială. Am devenit o companie internaţională, puternică, cu o ofertă diversă şi consistentă de servicii, un grup prezent în 19 ţări, care priveşte spre viitor şi spre soluţii inovatoare în relaţia cu partenerii săi.

Anul trecut şi anul acesta am făcut paşi în plus pentru adaptarea mărcii pe plan local, pentru că ne dorim să fim cât mai aproape şi mai pe înţelesul companiilor noastre clienţi şi a tuturor angajaţilor români care folosesc tichetele şi cardurile noastre”, a subliniat Elena Pap, directorul general al Up România.

Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanţă, Up Social şi Up Creşă sunt noile denumiri ale soluţiilor noastre care reflectă perfect efortul nostru de a veni cu soluţii care simplifică, conectează şi fac mai eficientă activitatea clienţilor şi partenerilor noştri.

***

Despre Grupul Up:

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Prezent în 19 ţări, Grupul Up îşi adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 26,6 de milioane de beneficiari din întreaga lume prin zeci de mărci de produse şi servicii: tichete, carduri sau aplicații mobile.

www.up.coop

Despre Up România

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 16 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor:

  • Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii – tichete pe suport de hârtie și carduri de masă Up Dejun, tichete cadou , vouchere de vacanță, tichete de creșă
  • Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online
  • Servicii dedicate comercianților
  • Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială – tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță
  • Soluții de susținere a activității companiilor mici si mijlocii – IMM-uri – platforma Up Achiziții

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here