„În formele intermediare cât şi finale ale Master Planului General de Transport (MPGT), obiectivul de investiţii Autostrada Făgăraş – Sighişoara – Tg. Mureş nu a fost identificat de-a lungul acestui aliniament ca intervenţie în următoarele exerciţii financiare”, au spus reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), fosta CNADNR. „Analiza sustenabilităţii proiectelor s-a făcut pe modelul naţional de transport, sectorul menţionat înregistrând o valoare mică a performanţei în comparaţie cu varianta de legătură Sebeş – Turda care s-a calificat cu un punctaj mai mare”, au adăugat aceştia.
Modificările la traseul Autostrăzii Transilvania (Braşov-Borş) din harta interactivă au fost criticate de forumiști. Renunţarea la bucata de peste 100 de kilometri, dintre Făgăraş şi Târgu Mureş, face ca Autostrada Bucureşti-Borş (A3) să nu mai aibă continuitate, potrivit forumiştilor.
A1 și A10 pentru a ajunge pe A3
Conform noii hărţi, A3, cunoscută sub numele de Transilvania pe porţiunea Braşov-Borş, se va continua de la Braşov către Sibiu. De aici, şoferii care vor să ajungă la Oradea vor merge pe A1 (Sibiu-Orăştie), după care o vor lua spre nord pe A10 (Sebeş-Turda) pentru a ajunge iar pe A3 (Turda-Gilău).