Sorin Spiridon: “Efectul Sandwich” afectează companiile românești din cauza lipsei unei viziuni comune și o slabă colaborare între departamentele comerciale cheie 26

0
1589
companiile-multinationale

Declarația a fost făcută în cadrul evenimentului ‘Supply Chain & Logistics Forum’, din 26 septembrie. Evenimentul a reunit profesioniști, din țară și străinătate, ce ocupă poziții cheie în sectorul industrial și logistic.

Au fost dezbătute subiecte precum: rute flexibile și alternative pentru accesul pe noi piețe, facilități imobiliare și logistice, optimizarea costurilor prin eficientizarea proceselor și a comunicării în lanțul de aprovizionare, cele mai noi aspecte legale și oportunități financiare, capacități de raportare în timp real, digitalizare și automatizare sau provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain.

În cadrul evenimentului, Sorin Spiridon, Manager la Ensight Management Consulting a subliniat importanța colaborării și armonizării obiectivelor dintre departamentele de Achiziții, Vânzări și Logistică: ’’Departamentele de Achiziții vor trebui să facă față unor provocări din ce în ce mai mari, în condițiile în care piața devine din ce în ce mai competitivă, clienții mai sofisticați, iar elementele prin care companiile încearcă să se diferențieze vor fi din ce în ce mai greu de găsit. Dacă până acum, obiectivul principal era obținerea de condiții comerciale cât mai avantajoase, în viitor s-ar putea ca acest lucru să nu mai fie suficient.’’

Sorin Spiridon, un profesionist bine cunoscut în industrie, cu o experiență de peste de peste 25 de ani în managementul vânzărilor și achizițiilor a mai adăugat faptul că: ’’Proiectele desfășurate de noi, de-a lungul timpului, au scos în evidență lipsa unei viziuni comune și o slabă colaborare între departamentele comerciale cheie. Managerii de achiziție care vor înțelege că departamentul lor trebuie să joace un rol de pivot central în susținerea celor care sunt în contact direct cu piața, vor avea o contribuție decisivă în creșterea competitivității companiei din care fac parte.’’

Prezentarea ’Compania între indiferența furnizorilor și pretențiile exagerate ale clienților’ este disponibilă pentru descărcare pe www.ensight.ro/scl2017

Ensight Management Consulting (ensight.ro) este liderul pieței românești de consultanță în management, raportat la cifra de afaceri și numărul de consultanți, și partener fondator al Nextcontinent, o rețea de firme de consultanță afiliate cu 35 de birouri în 29 de țări și o echipă de 1,100 de consultanți. De la înființarea sa în anul 2000, Ensight a evoluat continuu, dezvoltând un portofoliu complex de servicii de consultanță pentru următoarele arii de activitate: strategie, operațiuni, financiar, resurse umane și tehnologie, oferind astfel soluții integrate de consultanță și răspunzând nevoilor din ce în ce mai complexe ale companiilor.

Contact: Daniel A. Bujorean, [email protected]

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here