Secretul Transformarii unei crize intr-o oportunitate

0
1238

Cea mai înțeleaptă reorientare se face în momentele de criză atunci când se cere impetuos să te adaptezi noilor condiții. Ești forțat să te reanalizezi și să-ți consolidezi core values.

În 2009 nu a fost doar o criză Imobiliară, ci și o criză de conștiința planetară. Se cerea un salt cuantic către o nouă era: de la “a avea” la “a fi”. Puțini oameni au înțeles ce se impunea cu adevărat să schimbe în atitudinea personală. Unii au fost forțați de împrejurări să se schimbe, alții au ales să se schimbe pentru a avea o viață mai împlinită. Unii au luat acea criză că o lecție, alții că o pedeapsa.

Ce s-a schimbat în mentalitatea colectivă de la acea criză până acum?! Vedem în nouă criză. Cei care se adaptează mai ușor la noile condiții mondiale și transformă  provocările în oportunități sunt cei care au înțeles procesul. Cei care se victimizeaza sunt cei care nu au înțeles nici atunci, nici acum cauza motivului pentru care există în mod ciclic aceste crize. În timpul ce se scurge între crize se lasă un răgaz în care se impune propria transformare personală.

Evoluția personală este un proces tehnologic ce preferă să fie mai degrabă îmbrățișat decât hulit. Misiunea noastră în viață nu este să salvăm pe alții, ci doar să ne salvăm le noi. Și asta se face prin propria transformare personală. Criză este creată pentru a revela spațiul necesar propriei analize. Este că un audit personal. Altfel nu ne am opri să facem mentenanță. Câți dintre noi au disciplină să mediteze zilnic?

În cartea mea Dietă minții am dat câteva metode simple inspirate din textele sacre studiate, metode ce se aplică de milenii. Am arătat de ce este important să te oprești un pic din activitatea ta atunci când te simți copleșit și să te recentrezi prin diferite metode. Apoi vei avea claritate în luarea unei decizii.

Că și Strategic coach, atunci când ești în față unei provocări, ghidajul este cea mai de folos unealtă.

Atât în faza de restructurare a companiei tale, cât și în procesul unei vânzări sau fuziuni, ai nevoie de o strategie competentă astfel încât să-ți atingi obiectivele.

Când eșți pus în față unei decizii cel mai bine este să începi prin a te detașa și a spune: nu știu dacă este pentru mine sau nu, dar am încredere  în proces, nu controlez procesul și zic nu doresc ce doresc, ci doresc ce am nevoie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here