Se lansează Organon, o companie globală dedicată sănătății femeilor

0
887

Singura mare companie dedicată sănătății femeilor

Lansarea vine cu angajamentul de a asculta femeile pentru a le înțelege nevoile specifice de sănătate, și să identifice soluții de care este nevoie urgent

S-a lansat Organon (NYSE: OGN), o companie globală dedicată exclusiv sănătății femeilor, echipa executivă a companiei sărbătorind lansarea în data de 3 iunie odată cu gongul de deschidere al bursei din New York (NYSE) unde noua companie s-a listat. În aceeași zi, în fața bursei din New York, Organon a prezentat „Zidul Vocilor”, o instalație multimedia ce prezintă o colecție de voci feminine din întreaga lume ce își descriu experiențele. Prin „Zidul Vocilor”, compania și-a propus să asculte și să înțeleagă nevoile cât mai multor femei, pentru a aborda provocările din domeniul sănătății femeilor.

Organon se dedică nevoilor de sănătate zilnice ale femeilor, cu accent pe sănătatea reproductivă, pe probleme de sănătate specifice și pe alte afecțiuni care afectează în special  femeile. „Zidul Vocilor” este simbolul angajamentului Organon de a se dedica sănătății femeilor, fiind o instalație multimedia care prezintă perspective puternice, voci și imagini ale femeilor din întreaga lume și care pune accentul pe aceste afecțiuni specifice lor. Femeile de peste tot din lume sunt încurajate să acceseze HereForHerHealth.com și să ia microfonul pentru a-și face auzită vocea pe „Zidul Vocilor” digital.

La Organon, suntem dedicați  sănătății ei. Viziunea noastră este să creăm o zi mai bună și mai sănătoasă pentru fiecare femeie din întreaga lume. Nu există nicio altă companie medicală care să aibă amprenta noastră globală și care să se dedice exclusiv poziționării femeilor în centru și care să se concentreze pe identificarea medicamentelor și soluțiilor de care au ele nevoie atât de urgent”, a declarat Kevin Ali, director executiv, Organon. „Este momentul potrivit pentru Organon să creeze mai multe opțiuni pentru femei și furnizorii de asistență medicală pentru a contribui la modelarea viitorului sănătății femeilor.

 Portofoliul divers al companiei va duce la o creștere sustenabilă

La momentul lansării, portofoliul Organon este format din mai mult de 60 de medicamente și produse ce vor avea o amprentă internațională și va deservi oamenii din peste 140 de piețe, iar aproape 80% din veniturile sale anuale de aproximativ 6,5 miliarde de dolari vor fi generate în afara SUA. Organon consideră că este bine poziționată pentru a avea o creștere organică bazată pe o singură cifră pornind de la cifra de afaceri din 2021.

Organon are trei piloni esențiali care vor beneficia de reînnoirea managementului și a investițiilor comerciale:

  • Sănătatea femeilor bazată pe:
    • NEXPLANON (implant cu etonogestrel), o metodă contraceptivă reversibilă cu durată lungă de acțiune
    • segmentele de contracepție și fertilitate
    • achiziția propusă și recent anunțată a Alydia Health, o companie de dispozitive medicale axată pe prevenirea morbidității și mortalității materne cauzate de hemoragie postpartum (HPP) sau sângerări uterine postpartum anormale.
  • Medicamente Biosimilare: un pilon cheie de creștere cu produse disponibile în diferite părți ale lumii, inclusiv RENFLEXIS (infliximab-abda) și BRENZYS (etanercept) în imunologie și ONTRUZANT (trastuzumab-dttb) în oncologie. Expertiza Organon constă în comercializarea acestor produse, pentru a le aduce către mai mulți oameni din întreaga lume.
  • Mărci consacrate: 49 de produse bine cunoscute în zonele respiratorii, cardiovasculare, dermatologice și non-opioide.

Femeile în Centru: Abordarea Organon despre Inovație

Filozofia de cercetare și dezvoltare a Organon este să construiască o afacere în jurul nevoilor pacienților, cu scopul de a identifica și avansa opțiuni de servicii de sănătate pentru femei, care să le ajute să trăiască mai bine în fiecare zi.

De prea mult timp, pentru prea multe afecțiuni frecvente, cum ar fi sângerări menstruale grele, dureroase și neregulate, incontinență, menopauză și multe altele, femeilor li s-a spus să accepte și să normalizeze aceste afecțiuni ca fiind parte a vieții lor”, a declarat Sandy Milligan, Head of Research & Development al Organon. „Misiunea Organon este să schimbe această concepție. Credem că această abordare va avea un mare succes – sperăm să descoperim abilitatea de a identifica mai devreme bolile, capacitatea de a modifica evoluția bolilor sau a condițiilor de asistență medicală și, în cele din urmă, să îmbunătățim calitatea vieții femeilor în toate etapele.”

Capacitățile globale extinse ale companiei în dezvoltarea clinică și siguranța pacienților, în regulatory & medical affairs fac ca aceasta să fie bine poziționată pentru a identifica medicamente promițătoare, diagnostice și dispozitive ce au cel mai mare potențial de a influența pozitiv sănătatea femeilor.

Consiliul de administrație, ce are o prezență feminină majoritară, va ghida echipa de angajați

Organon consideră că această călătorie dedicată îmbunătățirii sănătății femeilor este fundamentul egalității de gen pe care o dorește în organizația sa. Reprezentarea femeilor în consiliul de administrație – care acoperă 70% din funcții – este mai mare decât în orice companie S&P 500 din domeniul sănătății. Împreună cu angajații Organon, o comunitate globală de aproximativ 9.000 de membri, aceștia sunt uniți în efortul lor de a sprijini mai bine sănătatea femeilor din întreaga lume.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here