Romanian Software susține lucrul de acasă prin noi aplicații software dezvoltate în perioada pandemiei

0
110

Romanian Software, unul dintre liderii pieței din România în dezvoltarea și implementarea de soluții software pentru departamentul de resurse umane, a lansat noi funcționalități în platforma colorful.hr, pentru a ajuta companiile să planifice și să gestioneze mai eficient lucrul de acasă.

Cele trei funcționalități, pontajul planificat, cererea pentru telemuncă și onboarding au fost dezvoltate de Romanian Software în plină pandemie. Ele vin să completeze suita de aplicații din platforma colorful.hr, care ajută departamentele de HR să își reducă volumul de muncă, iar pe angajați să rămână conectați cu compania, în contextul lucrului de acasă.

“Încă din momentul declanșării pandemiei am fost foarte atenți la ce s-a întâmplat în mediul de business, dar și la modul în care s-au schimbat procedurile de lucru în organizații. Acolo unde natura muncii a permis, a fost implementat lucrul de acasă, care se menține și astăzi în foarte multe companii. Pentru noi, dezvoltarea de funcționalități care să răspundă “noii realități” a venit în mod firesc, astfel că ne-am mobilizat rapid pentru a oferi companiilor instrumentele de care au nevoie pentru a-și organiza angajații care lucrează de acasă și pentru a planifica eficient timpul de lucru”, a declarat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Multe companii au optat pentru lucrul mixt, care permite unei părți a echipei să lucreze de acasă, altei părți, de la birou. În acest caz, funcționalitatea de pontaj planificat permite gestionarea și comunicarea mai bună a echipelor. Este un instrument de lucru care poate fi utilizat atât de către departamentul de resurse umane, cât și de către manageri și angajați. Această funcționalitate oferă posibilitatea de a stabili programul de lucru în avans, astfel încât toți angajații să aibă acces la o planificare exactă privind statusul fiecarui coleg – cine lucrează de acasă, cine lucrează de la birou, când își ia fiecare pauza de masă.

Citeste si  Euforia şi optimismul înregistrat în lunile august şi septembrie, încep să se evapore

“Atunci când au luat decizia ca angajații să lucreze de acasă, una dintre temerilor managerilor a fost legată de modul în care își vor organiza și gestiona oamenii. A fost o reacție firească, mai ales pentru cei care nu aveau proceduri privind lucrul de acasă și nici instrumente care să îi ajute să se organizeze. Plecând de la această nevoie, am dezvoltat pontajul planificat, astfel încât orice angajat, indiferent că lucrează de acasă sau de la birou, să poată iniția o planificare a programului de lucru, care poate fi aprobată, refuzată sau modificată de către manager”, a explicat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Cererea pentru telemuncă este o altă funcționalitate utilă în contextul în care angajații nu lucrează de la birou. Mai exact, aceasta le permite salariaților să își seteze adresa de unde lucrează și perioada în care muncesc remote. Specialiștii HR care au acces la această funcționalitate au un dublu avantaj. Pe de o parte, au toate datele despre locațiile angajaților într-un singur loc, online, astfel că în cazul unui control de la ITM pot emite imediat rapoartele de care au nevoie. Pe de altă parte, afișarea informațiilor legate de prezența angajaților ajută la evidențierea corectă a pontajului.

Onboarding este o funcționalitate care eficientizează procesul de integrare a noilor angajați, pe care HR-ii și managerii îl pot gestiona online, fără să mai fie nevoie de interacțiune față în față. Cu ajutorul acestui tool, colegii noi au acces rapid la toate informațiile și documentele de care au nevoie pentru a se familiariza cu task-urile și procedurile de lucru.

“Investiția în tehnologie înseamnă, de fapt, investiție în oameni. De aceea ne concentrăm eforturile pentru a dezvolta funcționalități care susțin munca de acasă. Nu mai departe de luna iunie, am lansat asistentul virtual IRIS, un chatbot care ajută profesioniștii în resurse umane să comunice rapid cu angajații, iar pe angajați să devină autonomi atunci când lucrează de acasă. Acum lansăm aceste noi funcționalități și lucrăm la alte aplicații, cum ar fi una de raportare de HR, pentru ca managerii să poată lua decizii mai bune în contextul pandemiei”, a declarat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Citeste si  Piața investițională din România demonstrează că rămâne robustă și în perioada pandemiei

De peste 20 de ani, Romanian Software este unul dintre promotorii digitalizării în domeniul resurselor umane și susține mediul de afaceri prin dezvoltarea de soluții software și servicii de HR. Soluția integrată colorful.hr automatizează și optimizează procesele cheie de resurse umane: bugetare, recrutare, administrare de personal, pontaj electronic, salarizare, training, evaluarea competențelor, spațiul personal al angajatului, comunicare internă, managementul documentelor.

Despre Romanian Software

Romanian Software este unul dintre liderii pieței românești de soluții software dedicate resurselor umane. Compania are, la ora actuală, prin intermediul platformei colorful.hr, peste 700 de clienți și administrează datele a peste 200.000 de salariați din România. Printre clienții săi se numără organizații precum: eMAG, Vivre, Altex, Starbucks, Libra Bank, Bergenbier, Universitatea București sau Nuclearelectrica. Complementar, Romanian Software oferă servicii de externalizare a proceselor de resurse umane, consultanță legislativă, recrutare și leasing de personal, precum și traininguri acreditate de formare a specialiștilor în resurse umane.

Compania a dezvoltat și administrează și platforma gratuită calculatorvenituri.ro. Este vorba de un calculator de salarii, care facilitează calculații rapide de la brut la net și de la net la brut pentru venituri din salarii, inclusiv deduceri personale sau alte beneficii cu facilitate fiscală, mandate de director, administrator, convenții civile, drepturi de autor și PFA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here