Români pentru români: Asocierea Băncii Transilvania cu Simona Halep

0
411

În mod cert Banca Transilvania şi Simona Halep au ceva în comun: sunt născute, crescute şi educate în România. Recent, cel mai mare grup financiar din România, Banca Transilvania, a încheiat un parteneriat cu Simona Halep, numărul unu mondial în tenisul feminin, cu scopul de a crește încrederea și optimismul românilor, dar și pentru a susține sportul de masă și pe cel de performanță.

La evenimentul care a marcat startul parteneriatului au participat Simona Halep, Horia Ciorcilă, președintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania, Omer Tetik, CEO Banca Transilvania și omul de afaceri Ion Țiriac.

Într-o lume în care concurenţa este acerbă, iar numărul mare de companii care activează în acelaşi domeniu permite consumatorilor să aleagă dintr-o gamă variată şi să îşi schimbe deciziile legate de consum în orice moment, companiile mari, mai ales cele multinaţionale, îşi asociază numele cu personalităţi din lumea sportului, şi nu numai, pentru a se diferenţia, pentru a promova diferite valori sau pentru a întări anumite valori şi principii în care compania şi publicul ei cred.

De-a lungul timpului, nume ale unor sportivi celebri au fost asociate cu diverse branduri care au susţinut campanii la nivel internaţional: Jose Mourinho, antrenorul care a câştigat de două ori trofeul UEFA Champions League, de pildă, a participat la o campanie UEFA Champions League organizată de Heineken, fotbalistul Cristiano Ronaldo a fost imaginea brandului Armani, tenismenul Rafael Nadal reprezintă brandul Lavazza.

Printre exemplele de sportivi români care au făcut parte din campaniile de imagine ale unor companii se numără Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gică Hagi , precum şi Camelia Potec, handbalista Cristina Neagu , Horia Tecău, Ana Bogdan. 

Planul nostru este o colaborare pe mai mulţi ani cu Simona Halep şi, deşi încă este devreme, vom atinge mai mulţi piloni strategici pentru dezvoltarea României – de la încrederea în sine şi moralul românilor, probabil vom continua cu educaţia sportivă şi, de ce nu, până la educaţie pe plan general. Avem în vedere şi acţiuni de CSR (corporate social responsibility – campanii de responsabilitate socială), dar şi umanitare pe care să le derulăm împreună cu Simona Halep şi cu Fundaţia Simona Halep”, a afirmat Sergiu Mircea, director de marketing şi comunicare în cadrul Băncii Transilvania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here