Robotul Livia de la BT® oferă informații inclusiv clienților BT Direct

0
873
  • Peste 500.000 de răspunsuri pentru clienții Băncii Transilvania, în perioada ianuarie – aprilie a.c., prin intermediul robotului

Clienții BT Direct, companie a Grupului Financiar Banca Transilvania, pot obține de acum înainte informații despre soldul creditelor și ratele aferente inclusiv prin intermediul Robotului Livia de la BT®, prin Facebook și Skype.

Detalii pentru clienții BT Direct, pentru a lua legătura cu robotul Livia de la BT®:

  • Prin pagina de Facebook Livia de la BT: → Messenger → Start → Înregistrare → completarea codului de pe infocardul  BTD, care este format din BTD5  +  numărul contractului → adresarea întrebarii în scris
  • Prin Skype: Se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare cu codul de identificare financiară → adresare întrebare în scris

Robotul a fost lansat în mai 2017 şi este una dintre modalitățile prin care clienții Băncii Transilvania şi, mai nou, a companiei BT Direct, pot afla informații utile. În primele patru luni ale anului, Livia de la BT® a oferit peste 500.000 de răspunsuri referitoare la conturile, produsele şi serviciile băncii.

BT Direct este una dintre companiile Grupului Financiar Banca Transilvania, fondată în anul 2003. Aceasta oferă credite de consum prin Banca Transilvania, respectiv prin societățile de brokeraj de credite și magazinele partenere.

Citeste si  Banca Transilvania va acorda credite de 700 de milioane de lei prin programul Noua Casă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here