Rezultate pozitive pentru Euroins România: scădere masivă a numărului de reclamații, scurtarea timpului pentru analiza dosarelor de daune și plăți mai rapide

0
1549

Numărul de reclamații înregistrate de Euroins a scăzut dramatic cu peste 85 la sută în ultima lună, arătând o îmbunătățire semnificativă în procesarea dosarelor de daună.

Îmbunătățirea vitezei de gestionare a daunelor a dus la un număr mai mare de despăgubiri plătite zilnic cu 20 la sută.În același timp, raportul ASF aratăcă România se confruntă cu accidente mai grave: comparând acest an cu 2020, dauna medie plătită pentru vătămări corporale a crescut cu 40%, de la 45.000 lei la peste 67.000 lei

Produsele Euroins Non-RCA sunt din ce în ce mai apreciate de clienți ca servicii cu valoare adăugată. În comparație cu primele nouă luni din 2020, segmentul RCA al Euroins a crescut cu doar 5 la sută ca număr de polițe. Numărul asigurărilor CASCO vândute a crescut de 10 ori, Euroins are de cinci ori mai mulți clienți care dețin produse de sănătate și de călătorie, în timp ce numărul polițelor emise pentru asigurarea locuinței s-au dublat.

Euroins România Asigurare-Reasigurare SA, un jucător important pe piața asigurărilor din România, membru al unuia dintre cele mai importante grupuri de asigurări din Europa, anunță rezultate pozitive în privința timpilor de procesare a cererilor de despăgubire și scurtarea semnificativă a timpului în care plățile sunt efectuate. Această îmbunătățire considerabilă a timpilor de compensare vine ca urmare a multor schimbări interne demarate în acest an, împreună cu numirea unui nou CEO și mobilizarea resurselor financiare pentru extinderea echipei de experți, digitizarea companiei, reevaluarea proceselor interne și îmbunătățirea experienței clienților.

În acest an, până în luna septembrie, Euroins a plătit 750 de milioane de lei pentru peste 90.000 de daune, în timp ce în luna octombrie și prima săptămână din noiembrie, Euroins a plătit peste 350 de milioane de lei pentru peste 30.000 de dosare de daună. Numărul despăgubirilor plătite zilnic a crescut cu 20 la sută. În 2020, dauna medie pentru vătămări corporale produse în urma unui accident a fost de 45.657 lei, în timp ce în 2021 a crescut la 67.566 lei.

Îmbunătățirea procedurilor interne a dus, de asemenea, la o scădere considerabilă a numărului de plângeri depuse împotriva Euroins. Comparativ cu media lunară, în octombrie 2021 numărul reclamațiilor a scăzut cu 85 la sută.

În ultimele 12 luni, Euroins România a beneficiat de nu mai puțin de patru majorări de capital, în valoare totală de peste 300 de milioane de lei, care demonstrează sprijinul continuu al acționarilor. Tot acest capital suplimentar a ajutat Euroins să ofere servicii mai bune, să aducă valoare adăugată și să crească satisfacția clienților.

Euroins România a investit și în dezvoltarea serviciilor online de deschidere a dosarelor de daune și de gestionare a acestora. Astăzi, peste 70 la sută din dosarele de daune sunt deschise online, fapt care permite specialiștilor Euroins să proceseze un volum crescut de cereri.

În conformitate cu strategia de reducere a expunerii în sectorul RCA precum și diversificarea portofoliului, în vederea realizării unei creșteri sănătoase și durabile pe piața asigurătorilor din România, Euroins a înregistrat o diversificare a clienților și a produselor de asigurare achiziționate de aceștia. Comparativ cu anul trecut, în primele nouă luni din 2021 segmentul CASCO Euroins a crescut de 10 ori, numărul asigurărilor de sănătate și de călătorie vândute a crescut de cinci ori, iar numărul asigurărilor de locuințe emise s-a dublat. În comparație, segmentul RCA al Euroins a crescut cu doar 5 la sută, de la 4 milioane la 4,2 milioane de polițe. Aceste rezultate arată că Euroins este recunoscut și ca un jucător important Non-RCA pe piața din România.

Euroins este mai puternic ca niciodată și întreaga echipă își investește toată energia ca aceste transformări să fie de durată. Astăzi vedem primele rezultate, dar suntem abia la începutul acestei transformări, suntem conștienți că mai avem mult de muncă. Procesul de schimbare nu este niciodată ușor și este nevoie de forță suplimentară, multă răbdare și mai presus de toate – încrederea tuturor părților implicate. Aici mă refer la clienți, service-uri auto, brokeri și mai ales echipa Euroins. Continuăm să ne consolidăm echipa, îmbunătățim și digitalizăm procedurile interne. Continuăm să ascultăm piața, ne ascultăm partenerii, ne propunem să avem un dialog constructiv cu autoritățile și suntem recunoscători, de asemenea, că avem sprijin enorm din partea tuturor acționarilor, inclusiv cel mai nou membru al familiei noastre – Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare”, a declarat Tanja Blatnik, Director General Euroins România.

Implicarea Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare în acționariatul companiei-mamă este un mesaj fără precedent de încredere și oportunitate de dezvoltare a pieței de asigurări din România confirmând totodată că Euroins face pași importanți pentru a deveni un reper pe piața locală a asigurărilor.

Despre Euroins Insurance Group (EIG) AD

Euroins Insurance Group (EIG) AD este unul dintre cele mai mari grupuri de asigurări independente care operează în regiunea EEC / EEA / FSU. Compania se concentrează pe oferirea unei game largi de produse generale, de sănătate și de asigurări de viață. Grupul are sediul central în Bulgaria și operează în 11 țări europene și are filiale de asigurări în Bulgaria, România, Macedonia de Nord, Ucraina, Belarus și Georgia. EIG operează și în Grecia și Polonia și are operațiuni de asigurări de nișă în Spania și Italia. În prezent, grupul de asigurări are peste 4 milioane de clienți și peste 3.000 de angajați. EIG este o filială a Eurohold Bulgaria, un grup independent de top care operează în regiunea CEE / SEE / FSU, listat la bursele de la Sofia și Varșovia. Eurohold Bulgaria este activă în asigurări, leasing, vânzări de autoturisme, gestionarea activelor și operațiuni de investiții.

Recent, Еurohold a finalizat achiziționarea a șapte subsidiare ce aparțineau grupului energetic ceh CEZ din Bulgaria pentru 335 milioane EUR. În urma tranzacției, Еurohold, prin filiala sa deținută în întregime de compania Eastern European Electric B.V. (EEEC), a achiziționat cel mai mare distribuitor, furnizor și comerciant de energie electrică din Bulgaria.

După achiziționarea și integrarea activelor Grupului CEZ, Еurohold se va concentra pe două segmente principale – asigurări și energie, dorindu-și să își dubleze  numărul de clienți pe care îi deservește la peste 7 milioane și să își crească numărul de angajați la peste 6.000 de persoane în 11 țări din centrul, estul și sud-estul Europei (CESEE) și fosta Uniune Sovietică (FSU).

Pe termen lung, Eurohold își propune să dezvolte EEEC într-unul dintre principalii furnizori de servicii de utilități din regiune și va căuta oportunități de a-și extinde operațiunile în țările vecine. Activele și veniturile totale ale holding-ului care tocmai s-a extins sunt estimate că vor depăși 1,5 miliarde EUR, în timp ce profitul operațional combinat (EBITDA) se estimează că va ajunge la aproximativ 120 milioane EUR pe an. Conform strategiei sale, Еurohold se așteaptă să genereze venituri și profit operațional combinat (EBITDA) de aproape 2 miliarde EUR și, respectiv, 200 milioane EUR pe an până în 2025.

www.eig.bg www.eurohold.bg

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here