Intrebari fara raspuns… in 2018 ati mai pierdut 44 milioane de ron domnule Iulian Stanciu. Cum explicati actionarilor Naspers acest lucru? In total 150 de milioane de euro in 5 ani…

0
7499

Asa cum ati observat, in ultimii ani am criticat constant ”performantele” financiare ale colosului Emag prezentat ca model de business cu surle si trambite de catre Iulian Stanciu…conferinte de presa la misto  tinute corporatist in jeans si camasuta cu maneca lunga fara cravata… discutii cu ziaristii la McDonalds sau la impinge tava…model supersonic de business inteles numai de ei si banuit cu un ”aha” de catre ziaristii pupatori in jeansi  si mancatori de bugete de publicitate versus PR…

Un model care nu ofera nimic palpabil, pierderi astazi pentru investitori si castiguri sigure maine sau ulterior…probabil! Dar nu garantam…

I-am adresat din nou lui Iulian Stanciu niste intrebari pentru memoria internetului…l-am lasat cateva saptamani sa raspunda si evident de la inaltimea cifrei de afaceri 1 ziliard de euroi, domnia sa nu a raspuns…era ocupat sa se dea cu Pegas, o alta marca numai Iulian Stanciu prin Herastrau-inainte de-a bea o bere -unde altfel?- decat la beraria H -cu niste ziaristi pe coada…a cui e beraria H? Tot a lui Stanciu…

Ce misto insa pe fata:

EMAG pierde in 2018  aproape 10 milioane de Euro…ce credeti ca s-a intamplat in 2018 la Network Distribution Grup care e DOAR al lui Stanciu? Au castigat 4 milioane de Euro...ajungand la o cifra de afaceri de 1,3 miliarde ron, cea mai mare companie de distributie din Ro…

Stiti cine e partenerul principal de business al companiei NOD? Cum? Emagg? OMG…e doar o coincidenta….

Ca sa nu mai vorbim de berarie sau alte companii de publicitate pe unde pleaca publicitatea contului Emag si se opresc alte profituri…Socoteli vechi de cand lumea si pamantul…veniturile la mine, cheltuielile la Emag!

Acest articol -ca si cele mai vechi vor ramane pentru cand memoria internetului va decide ca sunt interesante…pana atunci noi ne facem treaba analizand inca odata cum se duc banii dintr-o intreprindere a nimanui (adica fara un proprietar) catre intreprinderi unde – nu e asa?- este proprietar…

iata mai jos mailul catre Stanciu…

„Buna ziua Iulian,

Asa cum deja stii, cam de doua ori pe an analizam evolutia cifrelor companiilor mari din Romania si in acest context, dupa ce ati tras linie pe 2018 am avea cateva intrebari:

1.Urmarind evolutia indicatorilor financiari ai Dante am observat ca ati raportat o pierdere neta de peste 44 milioane RON.Cum explicati aceasta pierdere?

2.Care sunt planurile concrete de redresare a business-ului Emag?

3.Incepand din 2013 pana in prezent adica in 5 ani, ati executat o pierdere din exploatare de aprox 450 milioane de ron. Care este teoria voastra? Cum explicati micilor actionari ai grupului Naspers care au investit in Emag, ca de 5 ani nu incaseaza nici un dividend din investitia lor?

4.La nivel international, in urma articolelor noastre am observat ca ati concentrat rezultatele pe fiecare tara pe companiile din tara respectiva .Cum se reflecta in rezultatele financiare globale ale Emag aceste rezultate?

5.Ati avansat in directia vanzarii Emag catre un operator global? Este aceasta singura directie pe care o aveti pentru a recupera pierderile inregistrate de companie sau aveti si alta strategie?

6.Vi se pare ca cresterea cu orice pret  cifrei de afaceri este o solutie pentru pozitionarea pretului Emag?

7.Intelegem ca doriti vanzarea centrului logistic abia inaugurat iar pretul de vanzare este aproape dublu fata de pretul de productie/achizitie( felicitari!)

Este aceasta solutia pentru rapotarea unui rezultat echilibrat in 2019 sau pur si simplu actionarii nu va mai dau cash dupa ce ati pierdut 150 milioane de EURO si va trebuie cash pentru activitatea operationala?

8.Cum ati creiona viitorul strategic al Emag?

Aveti anumite comentarii de facut sau aprecieri cu privire la analizele facute pana acum de catre Saptamana Financiara?

Va asiguram ca toate raspunsurile dvs la intrebarile de mai sus vor fi publicate si integrate in analiza pe care o vom face .

Asteptam o saptamana raspunsurile dvs.

Cu apreciere,”

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ