Generatia digitala nu e neaparat si generatia succesului-neatenti, iresponsabili si fara dorinta de a se incadra in regulile unei companii

1
3123
Generatia digitala
Working in office

Tinerii din generaţia digitală (care au până în 29 de ani) sunt narcisişti, neatenţi la procese, la reguli sau la proceduri de lucru şi au un grad scăzut de responsabilitate, vor să aibă timp şi pentru hobby-urile personale, dar urmăresc să fie implicaţi în cât mai multe proiecte, arată rezultatele unui studiu realizat de firma de consultanţă în resurse umane Hart Consulting împreună cu Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative din Bucureşti.

„Doza mare de narcisism a tinerilor poate indica tendinţele mai accentuate de a-şi supraestima propriile abilităţi, cunoştinţe sau competenţe, de a reuşi să se prezinte foarte bine în interacţiuni scurte, însă putând întâmpina dificultăţi la nivel comportamental ulterior“, a spus Marius Barbu, business development manager în cadrul Hart Consulting. De asemenea, pe lângă narcisism şi dorinţa de a avea puţină responsabilitate, generaţia digitală se plictiseşte destul de repede de un loc de muncă, mai ales în situaţiile în care nu are parte de o varietate de oportunităţi, prin urmare acesta este motivul pentru care tinerii nu stau foarte mult pe o poziţie de entry-level.

„Având o nevoie mai mare de varietate şi plictisindu-se uşor dacă nu au mereu stimulare, varietate, oameni noi în jur, oportunităţi noi – care nu lipsesc din piaţa forţei de muncă actuală – este explicabil de ce cei mai mulţi membri ai acestei generaţii pleacă mai repede din posturile de entry-level, care presupun exact acele atribute comportamentale care sunt mai reduse la aceştia“, a explicat Marius Barbu.

1 COMMENT

Leave a Reply to required Cancel reply

Please enter your comment!
Please enter your name here