Produsele Chilli Ideas, nominalizate la PSI Sustainability Awards 2022

0
3036

Finalul de an vine cu vești bune pentru echipa Chilli Ideas. Produsele noastre au fost nominalizate la PSI Sustainability Awards 2022 la trei categorii: Excelență Economică, Excelență de Mediu și Excelență Socială.

Premiile PSI Sustainability sunt menite să contribuie la îmbunătățirea nu doar a lumii produselor promoționale, ci și a lumii în ansamblu, prin grija față de mediu. Acestea reprezintă un eveniment de importanță internațională pentru toate companiile care fac parte din industria materialelor promoționale. Membrii juriului care vor decide cine sunt câștigătorii pentru toate cele 9 categorii sunt nume internaționale importante pentru industrie, dar și care sunt cunoscuți pentru atenția pe care o acordă sustenabilității prin tot ceea ce fac. Printre aceștia se numără designerul Lutz Gathmann, Clemens Arnold, partener 2bdifferent, Melissa Streif, Risk Management Consultant Warth&Klein Grant Thornton AG, și alți specialiști.

„Suntem onorați să fim nominalizați la cele 3 categorii extrem de importante pentru industria noastră, dar și pentru mediu. Sustenabilitatea este una dintre prioritățile noastre și a fost integrată în ultimii ani în strategia noastră. Este un subiect căruia îi oferim în continuare extrem de multă atenție, iar acest lucru se reflectă atât în modul în care funcționăm ca organizație, cât și în gama de produse pe care o punem la dispoziția clienților noștri. ”, a declarat Geanina Ioan, CEO&fondator Chilli Ideas.

Evenimentul de gală va avea loc pe 27 aprilie 2022 la Rheinterrassen din Düsseldorf.

Importanța materialelor promoționale în promovarea companiei

Deși, la o primă vedere, publicitatea online a câștigat teren în ultimii ani și generează rezultate cuantificabile, produsele promoționale fizice au, în continuare, un impact semnificativ asupra consumatorilor și creează un număr mare de impresii, pe lângă bucuria pe care cel pe care le primește o simte. Sunt un mod eficient de a-ți promova brandul și de a crea engagement.

Momentan, în România nu s-au făcut studii despre impactul produselor promoționale asupra consumatorilor, în schimb, pe piețele internaționale se discută deja despre acest subiect, iar astfel de măsurători aduc contribuții vitale pentru că ele cresc awareness-ul brandului pe care dorești să-l promovezi. Iată și câteva cifre: șepcile personalizate creează 3,400 de impresii , tricourile(3,400), gențile (3,300), iar instrumentele de scris (3,000). Sunt doar niște exemple de obiecte media personalizate care pot contribui la creșterea brand awareness-ului pentru compania ta.

Cu ajutorul materialelor promoționale personalizate, poți ajunge să atragi spre brandul tău inclusiv generația Z, renumită a avea o înclinație mai mare spre zona digitală. Secretul stă în oferirea de obiecte media personalizate sustenabile. Potrivit studiului Insights PulseZ, 61% dintre respondenți, membrii ai generației Z, consideră că, în decizia de cumpărare, este destul de important și foarte important ca un brand să fie sustenabil. De asemenea, aceeași metodă poate fi folosită și în rândul echipei.

Obiectele media personalizate joacă un rol extrem de important și pot fi integrate creativ în evenimentele pe care le organizezi pentru promovarea brandului tău. Poate fi vorba, de exemplu, de lansarea unui produs, de o aniversare sau de un proces de rebranding. Marketingul experiențial deține, în continuare, un rol esențial în strategia de promovare a organizațiilor. Potrivit unui raport Bizzabo, majoritatea (60%) celor care dețin funcții de conducere în diferite companii consideră că evenimentele sunt cel mai critic canal de marketing pentru atingerea obiectivelor de afaceri. De asemenea, 85% dintre aceștia cred că evenimentele în persoană sunt esențiale pentru succesul companiei lor.

Integrează obiectele media personalizate în strategia ta de marketing, iar rezultatele nu vor întârzia să apar. Cu ajutorul lor poți crea experiențe memorabile și te poți diferenția față de concurență. Suntem aici pentru a-ți oferi #chilliideas și consultanță în alegerea obiectelor media personalizate potrivite publicului tău țintă.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here