Banca Transilvania aduce în premieră pe piața din România Social Banking Solution™, facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel), desemnată Best FinTech 2018 la Efma- Capgemini Best FinTech Award. Cele două companii oferă clienților BT o soluție de social banking pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienții care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.
- Datorită Social Banking Solution™, clienții băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operațiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicațiile de mesagerie ale social media:
- trimitere de bani (lei; euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienți BT);
- solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (între clienți BT);
- verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT
- Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay
– fie din setările telefonului, secțiunea Tastaturi, fie direct din aplicația cu acelaşi nume BT.
- Pentru clienții BT care au un telefon cu sistem de operare iOS opțiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicație.
- Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără
- Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în
“Aplicațiile de mesagerie sunt locul în care, tot mai mult, oamenii comunică, se informează şi fac shopping. De aceea, vedem că bankingul integrat în social media este un pas natural pentru că dorim să oferim servicii care simplifică viața clienților noştri. Soluția PayKey ne ajută astfel să oferim o experiență digitală de banking în premieră în România. Ne aşteptăm ca soluția să contribuie la creşterea numărului de transferuri de bani, având în vedere că este un serviciu disponibil non-stop”, afirmă Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
“Suntem bucuroşi să lucrăm cu echipa Băncii Transilvania la acest proiect, o bancă inovativă în ceea ce priveşte mobile bankingul. Suntem siguri că va fi o colaborare rodnică din toate punctele de vedere. Experiența noastră cu alte bănci ne arată că Social Banking
Solution™ este o cale foarte bună de a interacționa cu clienții, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de poziționare a băncii ca first-mover în ceea ce priveşte inovația”, declară Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.
BT oferă alternative de plată contactless, prin colecția BT Pay, care cuprinde următoarele accesorii: ceas, brățară, sticker, aplicația cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte, tastatura/extensia BT Pay.
Aducerea în România a acestui serviciu înseamnă pentru clienții Băncii Transilvania un mod facil şi prietenos de a trimite şi solicita bani prin telefon.
Banca Transilvania & PayKey
Despre Banca Transilvania: BT este cea mai mare bancă din România, în funcție de active. Banca are peste 3 milioane de clienti, 500 de sedii şi circa 8.000 de angajați. Banca Transilvania este liderul cardurilor pe piața din România. De asemenea, reprezintă singurul brand din România prezent în clasamentul Brand Finance 500, realizat de Brand Finance în 2019 şi 2018. Povestea de succes BT a început în România, în Cluj-Napoca, acum 25 de ani, cu o echipă formată din 13 persoane şi cu o sucursală.
Despre PayKey: Înființată în Tel Aviv în 2014, PayKey oferă o soluție care permite băncilor să crească brand engagement-ul prin transformarea tastaturii telefonului mobil într-un nou canal de distribuire a serviciilor. Datorită PayKey, clienții băncilor au acces la o serie de servicii financiare, cum sunt: transfer şi solicitare de bani, verificarea soldului bancar, retragere de bani de la ATM fără a utiliza cardul etc. din orice aplicație de mesagerie social media. Transformând tastatura smartphone-ului într-un nou canal de distribuire a serviciilor şi informațiilor, PayKey ajută băncile să îşi atingă obiectivele prin creşterea loialității față de brand, creşterea canalelor de vânzare şi perfecționarea experienței oferite clienților. Soluția PayKey este uşor de integrat şi este o aplicație sigură pentru că, pentru realizarea de operațiuni, păstrează metoda de indentificare a băncilor. PayKey a câştigat numeroase premii, cum ar fi: Efma-Capgemini Best Fintech 2018, Citi Mobile Challenge EMEA, Santander ‘Pitch Slam’, Visa Contactless & Mobile Awards Payment Innovation şi face parte din Europe’s Hottest 50 FinTech Firms. Compania a primit până acum 16 milioane USD de la companii cum sunt: CommerzVentures, Santander InnoVentures, SBI Group, Siam Commercial Bank, Mastercard, MizMaa, Digital Ventures, e.ventures, Wharton Asset Management şi Magma VC.