Peste 1,1 milioane de clienți și reduceri de până la 80% la aniversarea a 9 ani de Vivre

0
117

Un experiment științific realizat de neurologii britanici Dr. Duncan Banks și Tony Stafford arată că legătura emoțională cu casa noastră este mult mai puternică decât credem[1]. Conform studiului, acest lucru se reflectă în ritmul cardiac, care, fie că ne gândim la casa noastră, fie că ne gândim la cei dragi sau la animalele de companie, are același nivel de variabilitate și bucurie.

Prin urmare, când ne gândim la casa noastră, trăim emoții plăcute de fericire, mulțumire, căldură, dragoste și siguranță. Fie că locuim într-o casă mare sau într-un apartament mic, cheia sentimentului de acasă, printre altele, este crearea unui mediu confortabil.

La 9 ani de existență, Vivre le oferă clienților săi posibilitatea să își achiziționeze produsele preferate, pentru a-și transforma interiorul în casa mult visată.

Astfel, compania a lansat o campanie de reduceri de până la 80% la mobilier, canapele și fotolii, textile pentru casă, accesorii bucătărie și dining, decorațiuni, covoare, articole lifestyle și altele. Comenzile care depășesc suma de 250 lei beneficiază de transport gratuit până la destinație.

În plus, cu ocazia aniversării, Vivre deschide un showroom digital în casele clienților săi și oferă drept premiu 9 amenajări de design de interior și alte recompense, care pot fi câștigate participând la concursul #ShowroomVivre, până la data de 20 mai 2021.

În cei 9 ani de la lansare, clienții Vivre au generat vânzări de peste 261 de milioane de euro. Datele înregistrate până în prezent arată că Vivre a ajuns la mai mult de 1,1 milioane de clienți și a livrat peste 6,3 milioane de comenzi în cele nouă țări în care operează: România, Bulgaria, Ungaria, Croația, Slovenia, Slovacia, Cehia, Polonia, Grecia.

Citeste si  Vivre, 9 ani de activitate: vânzări de peste 261 de milioane de euro și peste 1,1 milioane de clienți în 9 țări europene

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here