Peste 1 milion de persoane s-au informat de pe Întreb BT în prima jumătate a anului, +26% faţă de aceeaşi perioadă din 2020

0
643

Întreb BT a continuat să fie şi în prima parte a acestui an unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania. A fost înregistrat un nou record de vizitatori: peste 1 milion, +26% față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cu peste 1.700 de întrebări şi răspunsuri despre banking, platforma este utilă persoanelor care doresc să ştie mai multe despre produsele şi serviciile bancare, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu BT, în anumite contexte. Datorită motorului de căutare bazat pe inteligenţă artificială (Swiftype), integrat în platformă în acest an, vizitatorii ajung imediat la informaţiile căutate pe Întreb BT.

Întreb BT în 2021:

  • Peste 5.500 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi.
  • Cei peste 1 milion de vizitatori au făcut peste 3 milioane de vizite, mai ales din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov.
  • Cele mai multe vizite sunt din România, dar şi din Marea Britanie, Germania, Italia şi Spania.
  • Cei mai mulţi vizitatori au între 25 şi 44 de ani (54%).
  • Faţă de alţi ani, s-a schimbat interesul privind subiectele căutate, aşa încât vizitatorii au fost interesaţi mai ales de informaţii despre banking la distanţă, cum este aplicaţia BT Pay şi Internet şi Mobile Banking (BT24, NEO). În zona de interes sunt, de asemenea, subiecte precum contul curent, carduri şi credite.
  • Se menţine preferinţa accesării informaţiilor de pe telefon (76%).

Prin intermediul Întreb BT, Banca Transilvania oferă din 2014 acces facil la informaţii şi contribuie astfel la incluziune şi educaţie financiară.

 Banca Transilvania | Relaţii Publice & Comunicare

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei. Cu o poveste începută în urmă cu 27 de ani, are peste 18% cotă de piaţă, 3,4 milioane de clienţi, 3 linii de business, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here