Pe piata hoteliera din Bucuresti a fost lansat Holiday Inn Bucharest – Times, in urma unui lung proces de renovare si rebranduire, fiind, in prezent, singurul hotel Holiday Inn din Romania, brand ce apartine IHG (InterContinental Hotels Group), una dintre cele mai importante companii hoteliere din lume

0
2463

La finalul lunii decembrie 2020, pe piata hoteliera din Bucuresti a fost lansat Holiday Inn Bucharest – Times, in urma unui lung proces de renovare si rebranduire, fiind, in prezent, singurul hotel Holiday Inn din Romania, brand ce apartine IHG (InterContinental Hotels Group), una dintre cele mai importante companii hoteliere din lume.

Clasificat la categoria 4 stele, hotelul este situat pe unul dintre bulevardele cele mai animate din Bucuresti, la doar cativa pasi de principalele atractii si repere turistice din capitala: Piata Unirii, Centrul Vechi, Palatul Parlamentului, Piata Universitatii, Arena Nationala. Astfel, reprezinta locatia ideala atat pentru oaspetii aflati intr-o calatorie de afaceri, cat si pentru cei care vor sa exploreze orasul intr-un city-break si sunt in cautare de camere practice si primitoare si spatii publice care le pot oferi o multitudine de facilitati.

Hotelul dispune de un numar de 102 camere moderne, Standard, Premium si apartamente, cu un design functional si facilitati excelente pentru un sejur linistit, precum si de un centru de conferinte care are in componenta 4 sali moderne si multifunctionale, ideale pentru sustinerea evenimentelor corporate sau a petrecerilor private, trainingurilor, workshopurilor si intalnirilor de afaceri, de la cele restranse pana la cele extinse.

Restaurantul Happy Inn are o capacitate de 45 de locuri si este perfect pentru pranzuri de afaceri, gustari sau cine romantice, servind un delicios meniu international atent pregatit de echipa de bucatari profesionisti, iar centrul de Wellness and Fitness ofera o priveliste panoramica asupra orasului si este dotat cu echipamente de fitness de ultima generatie.

Noutatea pe care o aduce Holiday Inn Bucharest – Times pe piata o reprezinta conceptul Open Lobby, care transforma traditionalul hol al hotelului intr-un spatiu care combina receptia, restaurantul, barul, lounge-ul si centrul de afaceri intr-un singur spatiu deschis si flexibil, cu un design contemporan.

“Principalul nostru obiectiv, inca de la deschiderea in plina pandemie, a fost pozitionarea pe piata ca un hotel de 4 stele, care sa fie un partener de incredere pentru oaspetii sai si sa le ofere acestora o experienta exceptionala, cu servicii la cele mai inalte standarde de calitate, ce pot raspunde chiar si celor mai exigente cerinte ale calatorului modern” a declarat Robert Anghel, General Manager Holiday Inn Bucharest – Times.

In contextul ultimului an, care a adus provocari fara precedent, iar industria turismului si a ospitalitatii a traversat una dintre cele mai grele perioade, dificultatile fiind generate de restrictiile de calatorie si organizare de evenimente, managementul hotelului s-a confruntat cu provocarea adaptarii la schimbarile care au loc la nivel mondial si pe concentrarea tuturor resurselor pe intelegerea nevoilor noului calator.

“In 2021, provocarile continua, chiar daca restrictiile au fost partial ridicate si se constata deja o usoara revenire a circulatiei turistilor, in special la nivel intern; focusul nostru este sa ne pastram si sa ne consolidam pozitia pe piata, situand clientul si nevoile sale in centrul tuturor activitatilor noastre”, a mai spus Robert Anghel, General Manager Holiday Inn Bucharest – Times.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here