MIDEA – brandul care îţi aduce tehnologie sustenabilă

1
5656
MIDEA

Piaţa anului 2016 este cu siguranţă dominată de tehnologia care susţine responsabilitatea consumatorului faţă de mediu şi promovează sustenabilitatea. Fie că vorbim despre reducerea consumului de energie sau de apă, eliminarea ambalajelor inutile sau înlocuirea unor componente, multe companii globale investesc deja în cercetare cu scopul de a dezvolta alternative care au un impact minim asupra mediului înconjurător.

Şi consumatorii români s-au declarat interesaţi de achiziţionarea produselor sustenabile, dorind astfel să aibă un stil de viaţă mai sănătos. Conform unui sondaj despre percepţia românilor asupra sustenabilităţii, desfăşurat în anul 2012, nu mai puţin de 30,51% dintre cei intervievaţi s-au declarat dispuşi să plătească mai mult pentru un produs sustenabil.

402648862Dar ce este un stil de viaţă sustenabil şi cum vin marile companii în întâmpinarea acestei nevoi? Printre practicile adoptate de către consumatori, specifice unui stil de viaţă sustenabil, se numără: reducerea consumului de energie şi de apă, o viaţă mai sănătoasă prin minimizarea consumului de sare, zahăr şi grăsimi şi alegerea unor mijloace de transport nepoluante, cum ar fi bicicleta. De asemenea, românii adesea preferă brandurile care sunt responsabile faţă de mediu şi care dezvoltă produse aliniate propriilor convingeri.

Printre companiile care şi-au asumat o politică prietenoasă faţă de mediu, se numără şi Midea. În 2010, brandul s-a clasat printre primele 100 de organizaţii Green, din China. Prezenta şi pe piaţa din România, compania Midea consideră ca fiind valoroase, în primul rând operaţiunile afacerilor orientate spre sustenabilitate. Mai exact, la momentul actual se discută despre necesitatea creării unui echilibru optim între factorii economici, sociali şi de mediu.

Conform politicii Midea, o afacere cu adevărat de succes trebuie să fie nu doar profitabilă, ci şi recunoscută pentru eforturile depuse în vederea conservării resurselor şi satisfacerii aşteptărilor societăţii. De aceea, spre deosebire de alte branduri din industrie, Midea este implicată în optimizarea operaţiunilor şi designului produselor sale, tocmai pentru a reduce cât mai mult impactul asupra mediului.

Procesul de fabricaţie al produselor Midea se concentrează pe îmbunătăţirea eficienţei energetice, reducerea deşeurilor rezultate, minimizarea cantităţii de apă utilizate şi optimizarea emisiilor de carbon. În afară de implementarea unor practici care economisesc consumul de energie, Midea se mai concentrează şi pe minimizarea consumului de resurse pe parcursul întregului lanţ de aprovizionare, inclusiv la nivel de achiziţii şi de logistică.

Mother and daughter with a story book

Având scopul de a promova inovarea în sectorul energetic şi utilizarea eficientă a apei, Midea a investit constant în cercetare şi dezvoltare (R&D), devenind, în timp, lider în industrie pe zona sistemelor VRF (Variable Refrigerant Flow), al aparatelor de aer condiţionat cu invertor, al produselor cu pompe de căldură şi al noilor aplicaţii de refrigerare.

Cu o experienţă de peste 40 de ani în industria producţiei de electrocasnice şi a sistemelor de încălzire, ventilare şi climatizare (HVAC), Midea crede în necesitatea de a crea valoare prin rapiditatea cu care răspunde cerinţelor pieţei. Drept urmare, compania a dezvoltat un portofoliu vast de produse şi o capacitate mare de producţie, iar integrarea cercetării în procesul de fabricaţie a dus la îmbunătăţirea stilului de viaţă, la nivel mondial, oferind o gamă distinctă de produse inovatoare la preţuri accesibile.

Midea se evidenţiază, în acest moment pe piaţă, prin două tehnologii: cea ECO şi cea solară cu inverter.

Tehnologia ECO oferă utilizatorului posibilitatea de a economisi energie prin intermediul modulului inovativ ECO. Acesta optimizează sistemul de control al frecvenţei şi furnizeazeaza astfel acelaşi nivel de confort la un consum minim de energie, pe parcursul a 8 ore de funcţionare normală.

MIDEA_LOGOTehnologia solară cu inverter combină energia solară fotovoltaică cu tehnologia 3D DC inverter. După cum ştiţi, invertoarerele joacă un rol esenţial în orice sistem de energie solară şi sunt adesea considerate a fi creierul unui proiect. Funcţia de bază a invertorului este aceea de a converti curentul electric continuu (DC) în curent electric alternativ (AC). În plus, aparatele de aer condiţionat Midea aduc o mare inovaţie referitoare la gestionarea energiei solare, ridicând eficienţa consumului energetic la nivelul A+++.

În acest moment Midea este lider de piaţă în China şi un gigant al industriei în care activează la nivel mondial, cu peste 100.000 de angajaţi pe întreg mapamondul. Compania şi-a dezvoltat operaţiunile în sedii noi din Vietnam, Belarus, Brazilia, Argentina şi India, planurile de expansiune ne oprindu-se în acest punct. Midea şi-a propus, de curând, construirea unor noi fabrici şi extinderea reţelei de distribuţie în anumite ţări, tocmai pentru a oferi servicii mai bune consumatorilor locali.

În România, Midea este prezentă pe piaţa locală cu unele dintre produsele sale de top, printre care menţionăm gama RF, cu tehnologie full DC inverter. Aceasta presupune existenţa unui motor DC Inverter la nivelul ventilatorului unităţii interioare, unul la compresor şi unul la nivelul unităţii exterioare. În plus, această gamă se evidenţiază prin capacitatea de drenaj stânga-dreapta, memoria unghiului de baleiere (flaps-urile pentru baleiajul vertical se repozitioneaza automat la unghiul setat în timpul ultimei utilizări) şi, prin modul stand-by care ajută la economisirea energiei consumate, cu până la 80%, mai exact, consumul se reduce în medie cu 1 până la 5W.

O altă gamă de referinta pentru calitatea produselor Midea, este Blanc Inverter care surprinde orice utilizator cu designul său minimalist şi simplificat care ascunde în mod ingenios atât zona de evacuare a aerului, cât şi ecranul de afişare. Printre funcţiile acestui aparat de aer condiţionat se numără „Super Cool”, care coboară temperatura camerei rapid, până la 17 grade Celsius, cu ajutorul tehnologiei de pornire cu frecvenţă înaltă, în timp ce flaps-urile se mişca automat în toate direcţiile pentru a asigura un flux echilibrat de aer, care acoperă fiecare colţ al camerei.

Pentru viitor, Midea şi-a propus să persevereze în aplicarea unei strategii care să favorizeze dezvoltarea şi mai puternică la nivel internaţional. În paralel cu planurile de expansiune, compania este şi va rămâne devotată rolului pe care şi l-a asumat chiar de la bun început, acela de cetăţean responsabil faţă de mediu, oriunde s-ar afla pe glob.

1 COMENTARIU

  1. Foarte frumos articolul dvs. Informatii adevarate si foarte explicite.

    Recomand acest produs , Midea fiind cel mai mare producator de echipamente de climatizare din CHINA…din cate stiu au depasit fabrica GREE , ca numar al echipamentelor pe care le exporta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here