Intermedia Services Top SRL-o firma fara experienta si fara angajati din județul Constanța, mai exact în Eforie Sud-care  activează cu un cod CAEN specific activităților de call-center iar ai caror actionari se ocupa de pensiuni de mana a doua castiga contracte de publicitate la primaria sectorului 3 Bucuresti in plina pandemie

0
5307

Firma, înființată în 2014 de Daniela Bica și Titel Voineag, potrivit Registrului Comerțului, a câștigat în 2020 alte 10 contracte pentru servicii de publicitate de la instituții publice din  toată țara. Daniela Bica si Titi Voineag-oameni neexistenti in piata agentiilor de publicitate au dat lovitura in pandemie si ar fi fost aproape sa mai ia un contract de 5 milioane de ron dar care finalmente a fost respins de Consiliul Local al Sectorului 3 Bucuresti care au mirosit spagile si l-au blocat… Mai jos contractele de pandemie ale tuturor primariilor din Bucuresti.

Publicitate de urgență în pandemie: cât au cheltuit primăriile din București pe servicii de promovare în ultimele luni

Primăriile de sector ale Capitalei și diverse instituții subordonate lor au cheltuit, de la 1 martie și până la ridicarea stării de urgență, aproape 90.000 de euro pe servicii de media – de la filmulețe de promovare până la bannere, flyere și spații de emisii TV.

În plus, patru dintre primarii Bucureștiului au plătit personal pentru ca filmulețe de promovare ale acțiunilor lor să ajungă pe Facebook-ul cât mai multor utilizatori din București. În total, aceștia au cheltuit în ultimele trei luni din buzunarul propriu 52.092 de lei (aproximativ 11.000 de euro) pe reclamele de pe rețeaua de socializare.

PressOne a verificat, pe rând, toate achizițiile primăriilor publicate în portalul achizițiilor publice și prezintă spre ce au fost direcționați banii bugetelor locale în plină criză sanitară, când toată lumea a stat acasă și activitățile publice au fost practic suspendate.

***

Sectorul 1 

Pe 27 martie 2020, primăria Sectorului 1 a încercat o achiziție de „servicii de redacție” în valoare de aproximativ 24.000 de euro. Ofertantul era o companie britanică numită Chelgate LTD UK, însă atribuirea nu s-a mai făcut din cauza „neacceptării ofertei în termen”.

Cu toate acestea, instituția condusă de primarul Daniel Tudorache nu a renunțat complet la investițiile în servicii media, pe la jumătatea lunii aprilie achiziționând „servicii complete de live streaming” pentru „filmarea și transmiterea în timp real pe pagina web a instituției a ședințelor de Consiliu Local și stocarea înregistrărilor”. Contractul, în valoare de 12.000 de euro, a fost câștigat de IMPRO-MEDIA SRL, o firmă bucureșteană înființată în 2003 de Narcisa Deac – în prezent și unicul asociat, potrivit Registrului Comerțului.

Aceeași firmă a oferit Primăriei Sectorului 1 servicii de live streaming și în 2019, valoarea contractului fiind aproximativ identică.

În 2020, Impro-Media SRL a mai oferit servicii unei singure instituții publice: Comisia Națională a României pentru Unesco. Nu pentru live streaming, ci pentru mentenanță web – asta în ciuda codului CAEN deținut, pentru agenții de publicitate, care nu prevede activitatea de întreținere a site-urilor.

Impro-Media SRL se ocupă, potrivit listăfirme.ro, doar cu activitatea agențiilor de publicitate.

Cheltuieli pentru servicii media au mai avut în Sectorul 1 și Centrul Cultural, instituție aflată în subordinea Consiliului Local. Astfel, la începutul lunii mai, acesta a achiziționat „servicii de producție și difuzare spoturi video de informare publică” în valoare de 27.561 de euro.

Firma câștigătoare poartă numele de Trust Advisers Network SRL și o are ca unic acționar pe Daniela Tărniceanu. Centrul Cultural a mai cumpărat de la aceeași firmă, pe 6 aprilie, un alt pachet de promovare în valoare de doar 652 de euro.

Trust Advisers Network SRL a mai avut drept clienți, în 2019, Institutul Revoluției Române din Decembrie 1989, pentru produse informative și de promovare în valoare de 3.000 de euro și  Societatea Română de Televiziune, pentru un pachet promovare personalizat de 250 de euro.

Anul acesta, la sfârșitul lunii ianuarie, tot din Sectorul 1 au mai plecat spre servicii media de filmare, promovare și organizare de eveniment, alți 28.000 de euro, de data asta fondurile fiind redirecționate de la Complexul Multifuncțional Caraiman, altă instituție aflată în subordinea Consiliului Local.

Firma care a câștigat contractul este  A&C Parteners, cu sediul în Voluntari, care mai încheiase  și în 2019 un contract similar cu Complexul Multifuncțional, singura diferență fiind prețul: atunci valoarea contractului a fost de 37.000 de euro.

Total cheltuieli servicii media martie-mai: 40.213 euro

Total cheltuieli servicii media 2020 (până în prezent)68.213 euro

Sectorul 2

Primăria Sectorului 2 condusă de Mihai Mugur Toader este singura care nu a achiziționat de la începutul anului și până acum niciun fel de servicii media. Singura instituție subordonată Consiliului Local care a alocat bani pentru materiale publicitare a fost Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului S2, pe 4 martie. Contractul a fost în valoare de 1.685 de lei, adică 350 de euro. Pe lângă asta, DGASPC Sector 2 a mai plătit o serie de anunțuri publicitare, însă valoarea acestora însumează sub 100 de euro.

Total cheltuieli servicii media martie-mai: 450 euro

Total cheltuieli servicii media 2020 (până în prezent)450 euro

Sectorul 3 

Robert Negoiță, primarul Sectorului 3, a avut și el nevoie de servicii media în perioada de urgență. Astfel, pe 2 aprilie, Primăria Sectorului 3 achiziționa patru calupuri de „servicii pentru activitate de informare și publicitate”, în valoare de 1.120 de euro fiecare, adică aproximativ 5.000 de euro în total.

Alegerea firmei este, însă, curioasă. Intermedia Services Top SRL are sediul în județul Constanța, mai exact în Eforie Sud, și activează cu un cod CAEN specific activităților de call-center.

Firma, înființată în 2014 de Daniela Bica și Titel Voineag, potrivit Registrului Comerțului, a câștigat în 2020 alte 10 contracte pentru servicii de publicitate de la instituții publice din  toată țara. Printre ele se numără primăriile Slatina, Cluj-Napoca, Botoșani, dar și Academia de Poliție Al. I. Cuza din București.

La sfârșitul lunii martie, pe ordinea de zi suplimentară a ședinței Consiliului Local Sector 3 se afla alocarea unui contract de 5 milioane de lei pentru servicii de publicitate, scria Hotnews. Propunerea a fost însă respinsă în ședință.

Total cheltuieli servicii media martie-mai: 5.000 euro

Total cheltuieli servicii media 2020 (până în prezent)5.000 euro

Sectorul 4 

Primăria Sectorului 4, condusă de Daniel Băluță, a publicat, din 5 martie până în prezent, 10 anunțuri de publicitate, licitații și concursuri.

Două dintre serviciile media contractate de Primăria Sectorului 4 prin procedura de achiziție directă.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here