O companie recent intrată pe piața din România, a lansat un nou card de credit cu valabilitate internațională. Obiectivul este incluziunea financiară a clienților, asigurând acces la finanțare indiferent de nivelul veniturilor și de statutul social al acestora și nu are comisioane de emitere, administrare sau comisioane aplicabile tranzacțiilor efectuate pe piața locală. Peste 10.000 de români l-au solicitat până în acest moment, iar mai mult de 2.000 de carduri au fost deja activate de clienți.
Piaţa cardurilor de credit din România se află pe un trend constant ascendent, în ultimii ani, înregistrând o creştere puternică a utilizării. La sfârşitul anului 2016, în România existau circa 2,85 milioane de carduri. Cu toate acestea, rata de penetrare raportată la populaţie este mult sub nivelul din majoritatea statelor europene, unde media ajunge la un card de credit de persoană.
„Astfel, sunt create premize bune pentru o aşezare şi dezvoltare de succes a brandului în România. Analizele noastre arată că românii au nevoie de un instrument de plată flexibil şi comod, precum acest card. De aceea, suntem încrezători că zecile de mii de clienţi pe care îi vizăm începând din acest an îşi vor pune încrederea în noi şi se vor convinge de beneficiile acestui produs”, a declarat Laur Emilian, CEO-ul companiei în România.
Noul card de credit este un instrument flexibil de plată în ţară sau în străinătate. Cardul poate fi solicitat prin telefon sau online şi este aprobat telefonic. Instrumentul de plată este livrat gratuit la adresa solicitanţilor, care beneficiază şi de un cont online personal, gestionat de un manager personal de cont. Pentru a asigura o comunicare eficientă cu clienţii, dar şi siguranţa tranzactiilor, compania pune la dispoziţia clienţilor şi un serviciu de SMS gratuit pentru tranzacţiile efectuate şi sumele datorate.