Firmele românești, ultimele din Uniunea Europeană la capitolul promovarea afacerii pe Internet

0
1384
Firmele românești

Mai puţin de o treime din firmele care folosesc internetul se promovează pe reţele sociale, doar 12 din 100 de firme româneşti cu peste 10 angajaţi şi-au făcut publicitate prin intermediul internetului în 2016, fiind pe ultimul loc din Uniunea Europeană, potrivit agenţiei de marketing Perceptum.

Mai puțin de jumătate au pagina web

Mai puţin de jumătate din întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) din România (42%) au o pagină de Internet.Potrivit statisticilor europene citate de agenţia Perceptum, Malta şi Irlanda au cele mai multe firme care se promovează pe mediile sociale, respectiv 71% şi 66%. La nivel european, 77% din IMM-uri deţin o pagină web, 45% folosesc reţelele sociale pentru promovare şi doar 25% îşi fac reclamă pe internet.

Mobilele si tabletele au depășit desktop-urile

Potrivit companiei de analiză a traficului pe Internet StatCounter, în luna octombrie 2016, aparatele mobile şi tabletele au depăşit, pentru prima dată, desktop-urile la rata de utilizare a internetului. Astfel, primele au generat 51,3% din rata de utilizare a internetului în toată lumea, comparativ cu 48,7%, nivel cuantificat de desktop-uri.

Citeste si  PwC România lansează o soluție online care simulează impactul măsurilor legislative aplicate în pandemie asupra costurilor cu forța de muncă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here