Experiență nouă în comunicarea clienților cu Banca Transilvania: robotul Livia, informații non-stop prin Facebook Messenger sau Skype

1
2443

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center: IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

Confidențialitatea informațiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferită de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar să fie completate la inițierea comunicării cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype. Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentând o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent, inclusiv în cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalități: în oricare sediu BT, prin email ([email protected]) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).

Cum pot lua legătura cu Livia clienții Băncii Transilvania:

  • Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris
  • Prin Skype: se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

Proiectul robotul Livia a fost inițiat şi dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. Povestea sa, care a început cu întrebarea „Oare noi, la BT, putem face aşa ceva?”, poate fi urmărită pe Blogul BT.

Paşi BT spre digitalizare

Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre lansarea de soluții digitale, iar cele mai recente sunt următoarele:

  • facilități la automatele BT de plăți: depunerea de numerar (lei, euro sau dolari) în contul propriu deschis la BT şi schimb valutar (2017);
  • campanii de shopping online, cea mai recentă fiind BaBeTe (2017);
  • posibilitatea deschiderii online a unui cont bancar în lei, cu un card bancar de debit ataşat, prin BT Sign Up;
  • autentificarea prin parolă unică primită prin SMS pentru tranzacțiile online cu cardul BT;
  • brățara contactless, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor atât în țară, cât şi în străinătate;
  • posibilitatea de autentificare prin amprentă digitală pe BT24 Mobile Banking;
  • prima platformă integrată pentru medicii întreprinzători, diviziapentrumedici.ro;
  • alimentarea KidCONT – produs dedicat părinților pentru a economisi pentru copiii lor – cu cardul de debit şi fără comision, prin platforma kidcont.ro.

Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, conferind clienților mobilitate şi economie de timp. Ideea deschide perspective noi în comunicarea cu BT, dar şi în educația financiară prin contribuția la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor şi banilor.

1 COMMENT

Leave a Reply to Radu Cancel reply

Please enter your comment!
Please enter your name here