Cum văd cei mai importanţi 3 miliardari ai lumii, afacerea Amazon

0
1776
Amazon, the US e-commerce and cloud computing giant is said to hire 1,000 people in Poland. The company already hires almost 5,000 people in Poland and has service centers in Gdansk, Wroclaw and Poznan ON 14 April 2016. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto via Getty Images)

Iată opiniile lui Warren Buffett, Mark Cuban și Stanley Druckenmiller în legătură cu Amazon, gigantul comerțului electronic.

Amazon.com (NASDAQ: AMZN) a fost una dintre cele spectaculoase poveşti de creștere pe piața bursieră. De când a devenit public în anul 1997, prețul acțiunilor Amazonului a crescut cu 66,7%, iar fondatorul Jeff Bezos este pe punctul de a deveni, cel mai bogat om al planetei.

Iată, în continuare, opinia a trei miliardari, investitori bine cunoscuți, în legătură cu succesul Amazon și până unde ar putea merge acesta. Aceştia sunt: Warren Buffett, Mark Cuban și Stanley Druckenmiller.

De ce nu a cumpărat Warren Buffett acțiuni la Amazon?

La cea mai recentă întâlnire anuală a Berkshire Hathaway, Buffett a declarat că a pierdut ocazia de a cumpăra acţiuni Amazon. Și într-un interviu acordat imediat după întâlnire, când a fost întrebat de ce nu a investit în Amazon, Buffett a răspuns laconic: „din prostie”.

Miliardarul a făcut, de asemenea, comentarii care sugerau limpede că, pur și simplu, nu a înțeles modul în care ar fi trebuit să preţuiască afacerea Amazon. În timp ce vorbea despre Alphabet și Amazon, Buffett a mai spus: „este greu să cumperi când priveşti la ceva cu valoare X care se vinde la un preţ de 10 ori mai mare”.

Buffett spune nu s-a aşteptat niciodată la amploarea pe care a realizat-o Amazon. A fost, de la început, impresionat de Jef Bezos care „a scuturat, în acelaşi timp, întreaga lume de retail şi de IT”.

„Aceasta este genul de idee extrem de puternică, cu potențial uriaş, iar Jef a reuşit să o gestioneze perfect”, a spus Buffett. Execuţia strategiei Amazon, este ceea ce a subestimat celebrul miliardar, fapt care i-a privat, pe el și pe acționarii Berkshire Hathaway, de obţinerea unei mari, potenţiale, victorii.

Citeste si  #CumparaDeLangaTine Challenge, mişcare lansată de BT pentru susţinerea afacerilor locale

Ultimul start-up

Miliardarul investitor, Shark Tank şi proprietarul Dallas Mavericks, Mark Cuban consideră că Amazon este mult mai mult decât o companie de retail. Într-un interviu acordat, în luna mai, postului de televiziune CNBC, Cuban a făcut referire la „ultimul start-up” și a spus că Amazon, împreună cu restul stocurilor „FANG”, este încă subevaluat. De fapt, Cuban a arătat că, la momentul interviului, Amazon ocupa cea mai importantă poziție având o șansă extraordinară de a se dezvolta, mai ales atunci când vine vorba de vânzarea prezumtivă „

Când Amazon vorbește despre deschiderea magazinelor de băcănie, face acest lucru, nu pentru că doreşte neapărat să vândă alimente în magazine. Același lucru se întâmplă și când vorbeşte despre librării. Amazon deschide aceste subiecte pentru că doreşte să afle care îţi sunt nevoile şi când anume, înainte ca tu să le realizezi. Astfel, anticipând, produsele vor fi la ușa ta în așteptarea nevoii.. Modul în care utilizează noile tehnologii nu destinat doar pentru a perturba vânzarea cu amănuntul ci pentru a perturba totul.

Recent, Cuban a lăudat achiziția Whole Foods, de către Amazon.

Întrebarea pe care Amazon şi-a pus-o, la momentul achiziţiei a fost: „Pot să-ți aduc produsele la uşă mai repede decât poți tu să ajungi la magazin pentru a le cumpăra, într-o lume în care Uber asigură, din ce în ce mai mult, libertatea de mişcare? Răspunsul a fost: Da!

Cu alte cuvinte, Cuban sugerează că Amazon va putea, în viitor, să îţi aducă cumpărăturile acasă, mai repede decât ai putea să o faci tu însuţi.

Eficiența lui Amazon este unul dintre cele mai mari avantaje ale sale.

Citeste si  #CumparaDeLangaTine Challenge, mişcare lansată de BT pentru susţinerea afacerilor locale

Miliardarul investitor Stanley Druckenmiller a declarat recent că eficiența neașteptată a lui Amazon ia permis acesteia să distrugă, atât de eficient, comerțul cu amănuntul din S.U.A.

Druckenmiller a declarat că lanțurile cu amănuntul, dacă au noroc, îşi sporesc vânzările cu 1 dolar pentru fiecare dolar cheltuit, în timp ce Amazon câştigă aproape 4 dolari, pentru fiecare dolar.

Într-un interviu acordat în anul 2015, la scurt timp după ce compania să a investit în Amazon, Druckenmiller a spus că doreşte să se concentreze, pe termen lung, pe Amazon, subliniind că a pierdut câștiguri trimestriale, de nouă ori în ultimele 19 trimestre, dar, pur și simplu, nu-i pasă. „Iubesc Amazon… pentru că investesc în viitor”, a spus Druckenmiller. El s-a referit la Jef Bezos ca la un „monopolist în serie”.

În același timp, Druckenmiller la avertizat pe Buffett în legătură cu investiția sa în compania IBM, pe care între timp a redus-o, în special datorită amenințării pe care o simte din partea serviciilor Amazon Web Services.

10 pachete de acţiuni care plac mai mult decât cele ale Amazon

Când geniile în investiţii, David și Tom Gardner au un pont, aceştia trebuie ascultaţi. La urma urmei, newsletter-ul pe care l-au rulat timp de peste un deceniu, Motley Fool Stock Advisor, a triplat piaţa.

David și Tom tocmai au dezvăluit ceea ce consideră ei a fi „cele zece, cele mai bune pachete de acțiuni” pe care investitorii ar trebui să le cumpere acum… Surprinzător, Amazon nu se regăseşte printre acestea!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here