MEMBRII ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE (două poziții)
al societății, în conformitate cu dispozițiile OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată de legea 111/2016.
Procedura se va desfășura cu respectarea principiilor transparenței, liberului acces, obiectivității, egalității de șanse, nediscriminării și profesionalismului.
Obiectivele urmărite în cadrul procedurii de evaluare și selecție a candidaților sunt: îmbunătățirea performanțelor întreprinderii prin angajarea celor mai competente persoane capabile să îndeplinească atribuțiile funcției în condiții de eficiență, eficacitate și economicitate.
- CONDIȚII GENERALE ȘI SPECIFICE PENTRU CANDIDAȚI
1.1. Condiții generale:
- Experiența în activitatea de management, în consultanță sau în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice sau a unor societăți comerciale profitabile;
- Să aibă cetățenie română și vârsta minima reglementată de lege;
- Să nu aibă antecedente penale;
- Să aibă capacitate deplină de exercițiu;
- Să nu fie în conflict de interese sau incompatibil cu funcția respectivă – potrivit legii;
- Să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică și să nu i se fi încetat contractul de mandat din motive disciplinare în ultimii 5 ani;
- Să nu fi fost revocat din funcția de administrator din motive imputabile în ultimii 5 ani;
- Să nu fi fost condamnat pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală;
- Să nu fie funcționar public sau altă categorie de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice
- Să nu exercite concomitent mai mult de 3 mandate de administrator în societăți sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
- Să îndeplinească condițiile specifice pentru ocuparea poziției;
1.2. Condiții specifice:
- Absolvent(a) de studii superioare cu diplomă de licență;
- Absolvent(a) al unei specializări în domeniile management/ juridic /economic / financiar/tehnic/administrativ, precum și alte domenii relevante pentru societate;
- Experiența în domeniul economic, juridic, contabilitate, audit sau financiar de cel puțin 5 ani (pentru o poziție de membru în Consiliul de Administrație-criteriu obligatoriu; pentru a doua pozițíe de membru în Consiliul de Administrație – criteriu opțional);
- Experiența pe un post de conducere – minimum 1 an;
- Candidatul nu este înscris în cazierul judiciar și fiscal;
- Candidatul este apt pentru prestarea muncii;
- Candidații din lista scurta vor fi invitați sa depună Declarația de Intenție;
- DOSARUL DE CANDIDATURĂ – CONȚINUT
2.1. Persoane fizice
- Opisul documentelor;
- Scrisoarea de interes / intenție;
- CV model European
- Certificat de cazier judiciar în original – solicitantul nu este înscris în cazierul judiciar;
- Certificat de cazier fiscal in original – solicitantul nu are fapte înscrise în cazierul fiscal;
- Copie act identitate;
- Copie act studii;
- Dovada experienței manageriale și a vechimii (adeverință sau carnet de munca în copie);
- Adeverința medicală – apt pentru prestarea muncii;
- Declarație pe propria răspundere că nu a fost destituit dintr-o funcție publică și nu i s-a încetat contractul de mandat din motive disciplinare în ultimii 5 ani;
- Declarație pe propria răspundere ca nu a fost revocat din funcția de administrator din motive imputabile în ultimii 5 ani;
- Declarație pe propria răspundere că nu a fost condamnat pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală;
- Declarație pe propria răspundere că nu se află în conflict de interese sau incompatibil cu funcția;
- Declarație pe propria răspundere că nu este funcționar public sau altă categorie de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice;
- Declarație pe propria răspundere că este/nu este membru dependent/independent;
- Declarație pe propria răspundere că nu exercită concomitent mai mult de 3 mandate de administrator în societăți sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
2.2. Persoane juridice
- Prezentarea detaliată a persoanei juridice și a proiectelor similare;
- Documente din care să rezulte cifra de afaceri realizată din obiectul de activitate al administrării afacerilor/societăților – copie situație financiară anuală pe ultimii 3 ani;
- Dosarul de candidatură a reprezentantului legal care urmează a fi desemnat, însoțit de documentele corespunzătoare și prevăzute la punctul 2.1. pentru depunerea candidaturii de către persoanele fizice;
- Certificat de cazier fiscal în original – solicitantul nu are fapte înscrise în cazierul fiscal
- Certificat constatator în original din care să rezulte obiectul de activitate al persoanei juridice, durata ei, precum și faptul că este în funcțiune;
! Actele în copie vor fi certificate “conform cu originalul” și semnate de candidat.
III. EVALUAREA CANDIDAȚILOR
Evaluarea Candidaților va avea următoarele etape:
3.1. evaluarea conformității administrative a dosarelor și eligibilității candidaților;
3.2. evaluarea aptitudinală a candidaților;
3.3. interviu – candidații vor prezenta în cadrul unui interviu Declarația de Intenție;
Detalii privind procedura de selecție, criteriile de selecție și bibliografia se găsesc pe site-ul companiei SC Lucrări Drumuri și Poduri SA, www.ldp-bn.ro/cariere
Aplicațiile se vor depune până în data de 4.12.2017 ora 15.00 la sediul companiei SC Lucrări Drumuri și Poduri SA, strada Cuza Vodă, nr. 17A, la Secretariat, etaj 1.