BT24 Mobile Banking are începând de astăzi opțiuni noi: accesarea rapidă a istoricului
tranzacțiilor şi a detaliilor conturilor BT, respectiv posibilitatea personalizării fundalului. Toate acestea înseamnă un pas înainte privind experiența clienților când fac banking pe telefon.
Paşii pentru accesarea istoricului tranzacțiilor şi a detaliilor conturilor BT sunt următorii: Home→ Accesare cont → Istoric tranzacții & Detalii cont, iar pentru personalizarea fundalului: Meniu → Schimbă tema.
Detalii despre BT24 Mobile Banking:
Autentificarea pe BT24 Mobile Banking poate fi făcută inclusiv cu amprentă.
Prin BT24, clienții îşi pot bloca singuri cardul BT, în cazul pierderii acestuia. De asemenea, permite resetarea PIN-ului cardului.
Facturile pot fi plătite prin BT24 inclusiv prin scanarea codului de bare.
Prin BT24 este posibilă reîncărcarea cartelelor telefonice şi achiziționarea rovinietei.
Facilități unice pe piață prin BT24: posibilitatea de a transfera bani către un număr de telefon sau o adresă de email, dar şi administrarea online a portofoliului de unități de fond.
Peste 330 de mii de clienți au BT24 Mobile Banking, +75% față de aceeaşi perioadă din 2016.