Banca Transilvania susține investițiile „verzi”

1
1642
banca-transilvania
  • BT, prima bancă din România care oferă, din fonduri BERD,   soluții destinate reducerii consumului de energie ●

Banca Transilvania (BT) acordă împrumuturi destinate creşterii eficienței energetice în sectorul rezidențial, din fonduri ale Băncii Europene pentru Reconstrucție şi Dezvoltare (BERD). De asemenea, BT derulează o campanie împreună cu eMAG pentru încurajarea achiziționării de produse care au performanță energetică superioară. Ofertele înseamnă beneficii pentru clienți, mediu şi economie, făcând parte din activitățile “BT, prietenoasă cu mediul”, prin care banca susține investițiile verzi.credit imobiliar ipotecar

Cele 40 de milioane de euro acordate Băncii Transilvania de către BERD fac parte din Facilitatea de Finanțare a Economiei Verzi în România (GEFF) şi reprezintă o finanțare pionierat în domeniul eficienței energetice, în sectorul rezidențial din România.

Detalii despre oferta BT pentru investiții „verzi”:

  • Creditul BT imobiliar/ipotecar, destinat reducerii consumului de energie: acordat în lei sau în euro, pe o perioadă de 5 – 30 de ani; dobândă redusă pentru creditul în lei, de 0,25 puncte procentuale față de standard+ROBOR 6M, iar pentru creditul în euro aceasta este de 0,50 puncte procentuale față de standard+EURIBOR 6M; comisionul de analiză este zero.
  • Campania BT – eMAG (valabilă până în 26 iulie 2017): la achiziționarea de la eMAG cu cardul STAR de la BT – integral sau în rate – a unui frigider, congelator sau a unui aparat de aer condiționat din clasa energetică A++, care are un preț de minim 500 de lei, clientul BT primeşte un card cadou de la eMAG, cu valoarea de 50 de lei, sumă care poate fi folosită pentru următoarea comandă online, la acelaşi magazin. Produsele cuprinse în această campanie sunt marcate disctinct pe siteul
Citeste si  Aplicaţia BT Visual Help a crescut într-o lună cât într-un an, cu peste 80.000 de accesări în august

Pentru Banca Transilvania, aceste oferte reprezintă o nouă oportunitate de a susține spiritul antreprenorial românesc şi creşterea sănătoasă, sustenabilă a economiei. În ceea ce priveşte activitățile „BT, prietenoasă cu mediul”, printre acestea se numără: materialele de comunicare şi publicitate sunt tipărite pe hârtie reciclată; firmele luminoase ale sediilor BT au senzori de amurg; cardurile expirate (≈400 kg/lunar) sunt distruse ținând cont de normele Uniunii Europene; Sediul Central BT a obținut certificarea BREEAM „Very good” – Sustainable Build Environment, dar şi activități de volutariat în rândul angajaților băncii, cum este plantarea Pădurii Transilvania: în perioada 2014 – 2016 o suprafață de 30 de hectare a fost împădurită prin plantarea a 120.000 de arbuşti.

Comunicare & Relații Publice | Banca Transilvania

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania estea doua cea mai mare bancă din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.000 de angajaţi, aproape 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.

1 COMENTARIU

  1. se pare ca planul de business al bancii transilvania in piata financiar bancara este extrem de bine pus la punct si atinge diverse paliere precum sustinerea dosarelor pentru accesarea de fonduri europene dar si finantari cu capital romanesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here