Banca Transilvania anunță primele servicii pentru clienții Idea::Bank, cea mai nouă companie din Grupul BT

0
1059

Banca Transilvania anunță primele servicii disponibile pentru clienții Idea::Bank, precum și lansarea unui microsite cu informații utile.

Integrarea Idea::Bank în Grupul Financiar BT este în desfășurare până în 13 iunie a.c., când va fi finalizată cesiunea către Banca Transilvania a contractelor încheiate de Idea::Bank cu clienții săi.

Servicii ale Băncii Transilvania pentru clienții Idea::Bank, valabile din 18 aprilie a.c.:

  • Folosirea bancomatelor BT: toți clienții Idea::Bank pot folosi cardurile la ATM-urile Băncii Transilvania în aceleași condiții de cost cu cele de la Idea::Bank.
  • Plata ratelor la Banca Transilvania: clienții Idea::Bank pot achita ratele aferente creditelor de la Idea::Bank inclusiv în sediile BT, precum și prin self-banking, la aparatele BT Express, pe baza codului de bare de pe documentele aferente generate de Idea::Bank.
  • Call Center dedicat: 0800 800 881, +40 264 308 014, [email protected].

Într-o etapă următoare, începând cu 10 mai a.c., clienții Idea::Bank vor primi prin e-mail și/sau poștă o informare personalizată cu privire la toate produsele și serviciile pe care Banca Transilvania le oferă, ca urmare a cesiunii de contracte, echivalent al celor de la Idea::Bank.

Din 14 iunie a.c., clienții Idea::Bank care devin clienți BT vor putea accesa produsele și serviciile exclusiv prin Banca Transilvania.

BT a anunțat în octombrie 2021 cumpărarea întregului pachet de acțiuni în cadrul Idea::Bank, Idea::Leasing și Idea::Broker de Asigurare, fiind a treia achiziție bancară făcută de Banca Transilvania. Idea::Bank va rămâne entitate juridică, parte din Grupul Financiar BT, va avea brand nou și va deveni hub digital în cadrul căruia vor fi dezvoltate soluții de banking online.

Banca Transilvania | Relaţii Publice & Comunicare

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,6 milioane de clienţi, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here