Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Creșterea numărului de clienți Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienților băncii și de persoanele care au dorit să își diversifice economiile începând să lucreze cu BT, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Datorită acestor rezultate, lansăm Premium Club, un program pe măsura exigențelor clienților, care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum și cu instrumente de economisire și investiții unice piață. Avem toată încrederea în succesul acestei abordări diferite pe piața din România și în contribuția pe care o va avea la creșterea prosperității clienților Premium.
Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking
Peste 20.000 de clienți BT Premium Banking în București
Resegmentarea a venit, tot începând cu anul trecut, cu o abordare nouă a clienților Premium Banking din București, prin consultanță personalizată oferită atât fizic, în patru sedii BT, prin Relationship Manager dedicat, cât și la distanță, prin Virtual Relationship Manager (VRM).
20% din clienții BT Premium Banking sunt în București, iar 12%, în Cluj-Napoca.
Premium Club: servicii premium, produse personalizate și sedii dedicate
Banca Transilvania lansează Premium Club, program care aduce următoarele beneficii clienților Premium Banking: