Adina Buzatu și Irina Chițu – invitatele Săptămânii Financiare, ediția 26 august 2022

0
1217

În cadrul emisiunii Săptămâna Financiară de la Profit News TV din această vineri:

BIO Adina Buzatu

Adina Buzatu este cel mai cunoscut stilist român specializat în vestimentația masculină și fondatorul conceptului TRENDS by Adina Buzatu.

În anul 2006, Adina Buzatu a lansat conceptul TRENDS by Adina Buzatu, deschizând totodată și primul magazin dedicat în exclusivitate bărbațior.

În scurtă vreme, acesta a devenit un reper în materie de eleganță și rafinament, îmbinand calitatea excepțională a produselor cu servicii de stilism particularizate în funcție de personalitatea, aspectul fizic și modul de viață al fiecărui bărbat.

În anul 2009, stilista a lansat primul parfum masculin românesc, urmat apoi și de o variantă dedicată doamnelor și domnișoarelor.

În anul 2010, Adina Buzatu a demarat prima campanie antikitsch în vestimentația masculină, atragând atenția asupra faptului că a fi elegant sau a purta o ținută rafinantă nu înseamnă nicidecum să exagerezi.

În calitate de stilist, Adina Buzatu a realizat peste 300 prezentări de modă și deține un portofoliu de peste 35 de branduri cu renume internațional și tradiție precum Borssalino, Albert Thurston, Sand, Eton Shirts, Lords&Fools, Messagerie, Daniele Fiesoli, Babette Wasserrman și Magnanni.

Adina Buzatu este o prezență constantă la emisiuni tv și în reviste de specialitate, iar ca urmare a activității sale a fost distinsă cu numeroase premii.

De asemenea, de peste 10 ani, actori celebri, cântăreți, oameni de televiziune, sportivi, diplomați și reprezentanți ai mediului de afaceri aleg să poarte TRENDS by Adina Buzatu.

Apreciată pentru talentul și profesionalismul său, Adina Buzatu a realizat colaborări și cu lumea teatrului, concepând ținute masculine, dar și feminine, pentru spectacole de teatru care s-au bucurat de un mare succes.

În anul 2013, stilista și-a făcut debutul și în lumea filmului.

Ea a acceptat invitația regizorului Toma Enache de a apărea în producția „Nu sunt faimos, dar sunt aromân”, jucându-și propriul rol, acela de stilist și proprietar de magazine, dar nu în România, ci în Statele Unite ale Americii.

La invitația Andrei și a lui Adin Cristescu, stilista a apărut în videoclipul „Colț de suflet” în anul 2009, iar doi ani mai târziu și în videoclipul trupei Taxi, „Nonstop” (2011).

În paralel, Adina Buzatu s-a implicat activ în nenumărate campanii caritabile încercând să contribuie la schimbarea unor destine și a unor mentalități, iar în anul 2013, a devenit Ambasador Nelson Mandela Bangles Romania, fundație care luptă pentru prevenirea HIV.

În 2021 Adina Buzatu, la invitația Life University, creează Masterclassul OnlineGhid Complet de stil Masculin.

Acesta este un material video complet din care bărbații pot afla cum să se îmbrace, ce să cumpere, ce să asorteze, ce să poarte și nu numai.

Despre Trends by Adina Buzatu

De la bun inceput TRENDS by Adina Buzatu a adus, în exclusivitate în România, numeroase branduri internaționale de prim rang, renumite pentru calitatea produselor, dar și pentru creativitatea designerilor, mare parte dintre aceștia fiind răsfățații podiumurilor internaționale.

O echipă de consilieri vestimentari, dar și stilista însăși, oferă permanent cele mai potrivite soluții celor care doresc să-și achiziționeze o ținută vestimentară.

În perioada 2015 – 2016, stilista a organizat prin intermediul conceptului pe care l-a creat o seria de evenimenteTRENDS & Friends” în cadrul cărora a adus la București reprezentanți ai unor branduri celebre din moda internațională, branduri prezente în exclusivitate în România în magazinul TRENDS by Adina Buzatu.

Printre aceștia s-au aflat și Paul Corben, general manager Albert Thurston, designerul britanic de accesorii Babette Wasserman, Yoahm Baroukh, proprietarul brandului franțuzesc Lords&Fools și Jan Borghardt, senior-adviser al cămășeriei suedeze Eton.

În anul 2017, aceasta a lansat prima linie vestimentară TRENDS by Adina Buzatu, linie care cuprinde ținute office și casual.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați site-ul companiei: AICI.

BIO Irina Chițu

Irina Chițu are o experienţă de 15 ani în domeniul educaţiei financiar-bancare şi de 7 ani în domeniul ospitalităţii (dezvoltare business în hotel de 5 stele).

Aceasta a lansat în anul 2006 ghidul financiar FinZoom.ro, care monitorizează activ şi analizează imparţial piaţa financiară şi ajută consumatorii să economisească timp, bani şi efort: compară produsele băncilor din România (credite de consum si pentru locuintadepozitecarduriinvestiţii), oferă consultanţă gratuită privind produsele şi serviciile bancare şi nebancare, se implică (alături de presa de specialitate) în buna informare a tuturor românilor, derulează proiecte educative şi organizează dezbateri pe teme financiar-bancare al căror subiect principal este interesul consumatorului român.

În anul 2008, Irina Chițu a înfiinţat firma de intermediere credite ipotecare Creditland Financial Services, divizia de brokeraj a FinZoom.ro, care a oferit până în anul 2018, consultanţă offline pentru credite imobiliare şi intermediere financiară; fiind și membru fondator al A.R.B.C. (Asociaţia Română a Brokerilor de Credite).

În anul 2004, preşedintele băncii Finansbank a chemat-o în echipa lui, care transforma conceptul de sucursală bancară rigidă, în una aproape de clienţi.

Experienţa în bancă a ajutat-o să înţeleagă câtă nevoie au consumatorii de ajutor, pentru a lua decizii responsabile la achiziţionarea de produse financiar-bancare şi câtă lipsa de transparenţă există în sistemul bancar, privind costurile produselor şi serviciilor bancare.

A coordonat în calitate de Director Adjunct activităţile de vânzări şi marketing ale tuturor sucursalelor de retail ale băncii, a elaborat un proiect de mistery shopping, dar a avut ocazia sa vândă şi direct către clienţi produse şi servicii bancare într-una dintre sucursale.

Irina Chițu a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti în anul 1995 (ultima promoţie cu 5 ani de facultate) în cadrul Facultății de Comerţ, specializarea Turism, iar de anul acesta este și absolventa Facultății de Drept a Universităţii Româno-Americane.

Despre FinZoom.ro

FinZoom.ro este câştigătorul premiilor Internetics de “Cel mai Bun Site de Servicii Financiare”.

Portalul de comparații www.finzoom.ro vine în sprijinul consumatorilor, ajutându-i să se informeze cu privire la principalele caracteristici ale produselor financiare prin intermediul algortimilor de calculi care generează automat și gratuit informații despre credite de consum si pentru locuintadepozitecarduriinvestiţii, oferind consultanţă gratuită privind produsele şi serviciile bancare şi nebancare.

Cei interesați pot găsi atât informații generale, cât și aspecte particulare specifice produselor bancare, fondurilor de pensii și fondurilor de investiții.

Ghidurile prezente pe FinZoom.ro sunt o resursă importantă pentru informarea corectă a consumatorilor și cuprind o serie de recomandări menite să îmbunătățească cunoștințele financiare ale utilizatorilor și să îi ajute să se familiarizeze cu noțiunile financiare cel mai des întâlnite în relația pe care aceștia o au cu băncile și, de ce nu, să ia decizii financiare responsabile.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați site-ul companiei: AICI.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here