Metodele de sifonare a banilor de la Emag/Naspers, catre Stanciu, descrise de un om din interior

0
17854
Odiseea eMAG

Iata care este de fapt combinatia Emag – Iulian Stanciu – sifonare bani de la Naspers – Flanco – firme de service – firme de marketing – alte „capuse”.

Iulian Stanciu stie ca Emag nu are viitor in actuala structura, de fapt el a provocat in mare masura dezastrul de azi, mutand banii din buzunarul Naspers in buzunarul propriu, folosind cateva metode „clasice”:

1. Flanco, magazin care vinde 90% aceleasi produse pe care se bazeaza Emag, detinut 100% de Iulian Stanciu, primul magazin „extern” listat in Emag Marketplace. Surpriza: pe cele mai bine vandute produse, pe cele mai bune promotii, Flanco listeaza produsele cu 0,ceva% sub pretul Emag. Evident, Flanco face vanzarile si Emag ramane cu cheltuielile. Iar comisionul platit de Flanco lui Emag este de numai … 15 ori!!! mai mic decat cele platite de alti parteneri din Marketplace.

2. Toate serviciile unde se poate face profit pentru Iulian Stanciu si pierdere pentru Emag sunt externalizate catre firme detinute, direct sau prin interpusi de … Iulian Stanciu. Fie ca vorbim de service, fie ca vorbim de marketing, banii pleaca de la Emag si ajung la firmele lui Stanciu, care sunt, din nou „surpriza”, toate pe profit.

3. Iulian vinde treptat participatia lui la Emag, pregatindu-se pentru momentul cand va spune „pa, eu n-am treaba, spalati-va pe cap cu el”, eu am toate afacerile astea profitabile si surpriza, avem si baza de date de la Emag deci e relativ usor sa mutam aici toti clientii.

Comentariu primit de un cititor la articolul –  Odiseea eMAG – Viziune antreprenoriala sau faliment necontrolat ??

UPDATE- Cu ce se mai ocupa eMag zilele astea…

 

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ