Studiul Preferința Pentru Produse Românești

0
124

Anul 2018 este centenarul Marii Uniri, un act de desăvârșire politică și socială. Timp de 100 de ani, românii au conviețuit și au construit împreună prin muncă și inovație.

Studiul Preferința pentru Produsele Românești vine în contextul anului Centenar, un prilej pentru antreprenorii din România să reflecteze asupra schimbărilor din ultimii 100 de ani.

Așadar, noi ne-am propus să aflăm dacă românii au o preferință pentru produsele românești atunci când merg la cumpărături, care sunt cele mai îndrăgite branduri românești și care sunt criteriile pe care le au în vedere consumatorii atunci când aleg un produs de pe raft.

Ce vei afla din Studiul Preferința pentru Produse Românești?

Pentru că nu puteau fi incluse într-un singur studiu toate categoriile de produse fabricate în România, ne-am oprit la cele mai accesibile, utilizate de toți românii – produsele de larg consum: produse alimentare, articole de îngrijire personală și de curățenie.

Iar respondenții au răspuns cu același entuziasm demersului nostru, oferind detalii despre obiceiurile și preferințele lor de consum.

Așa am obținut răspunsurile la întrebările de la care am pornit:

  • Cât plătesc românii pentru produsele de larg consum, cât de des merg la cumpărături și unde?
  • Ce tipuri de produse intră în coșul de cumpărături al românilor și în ce proporții?
  • Cum aleg produsele, în general, și pe cele românești, în special?
  • Cât din coșul de cumpărături sunt produse românești?
  • Ce fel de produse românești preferă consumatorii?
  • Care sunt mărcile românești cunoscute și preferate de consumatori?
  • De ce aleg românii produsele românești?
  • Există disponibilitate de a plăti mai mult pentru produsele fabricate în România?
  • Cât de bine sunt promovate produsele ca fiind „Made in Romania”?

Cititi studiul integral – Aici

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ