Banca Transilvania este liderul pieței de carduri

0
424
franci elveţieni

● 3 milioane de carduri BT emise ●
● 5 tranzacții/secundă sunt realizate cu cardurile Băncii Transilvania ●
Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România, cu 3 milioane de carduri în portofoliu. Cu 20% din piață, BT este, de asemenea, lider în România în ceea ce priveşte volumele tranzacționate cu cardul.

„La BT, povestea cardurilor a început în anul 2000, când am lansat primul card, cu ajutorul
unei echipe formate din 7 persoane. Au urmat lansări de carduri BT Visa şi Mastercard – cu
beneficii diferite pentru clienți diferiți – şi multe proiecte şi rezultate frumoase. Continăm
povestea de succes, aşa încât pregătim noutăți BT Pay, şi anume alternative de plată care vor aduce clienților experiențe noi, mai multă mobilitate şi confort” declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania şi Preşedinte al Comitetului Executiv Visa Romanian Member Forum.

Performanța BT în domeniul cardurilor:
 În 2013, BT avea 2 milioane de carduri emise, iar în 2007, 1 milion;
 +23% volume de tranzacții cu cardurile BT, în perioada iunie 2017/iunie 2016;
 ≈20% dintre tranzacții sunt contactless, care înseamnă o creştere de peste 450%, în iunie
2017, faţă de iunie 2016;
 Oferta BT: aproape 20 de tipuri de carduri;
 Rețeaua BT: 40.000 de POS-uri, 1.200 de bancomate şi aproape 160 de bancomate multifuncționale BT Express Plus.

Premiere pe piața mijloacelor alternative de plată la care a contribuit şi BT:
 BT Visa Platinum, cel mai elitist card la momentul lansării (2006);
 BT Mastercard Forte, card dedicat în exclusivitate medicilor (2007);
 Posibilitatea de a transfera bani prin bancomat, serviciu lansat împreună cu Western
Union, în premieră mondială (2010);
 Primirea PIN-ului cardului prin SMS (2014);

Posibilitatea de a primi bani prin bancomat de către persoanele care au carduri Mastercard
şi Maestro emise în România; proiectul a fost realizat împreună cu Western Union şi
Mastercard (2015);
 Brățara contactless BT (2016) și ceasul contactless BT (2017), primele alternative de plată
de tip wearables din România;
 Robotul Livia, alternativă modernă de comunicare cu clienții BT prin intermediul Facebook şi Skype (2017). Printre beneficiile clienților BT, în funcție de tipul de card deținut, se numără: Programul de loialitatate STAR; credit; cumpărături în rate fără dobândă; puncte de loialitate sau Mile Premiu; asigurare de călătorie în străinătate; acces la saloanele de business din aeroporturi; personalizarea cu imaginea dorită; gestionarea cardurilor prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking etc. Banca Transilvania a fost desemnată de 8 ori Banca Anului în activitatea de carduri, în perioada 2007 – 2016, datorită analizelor de piață realizate de NoCash.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ