15 ore de shopping bancar online: discounturi la credite şi puncte STAR cadou de la Banca Transilvania

0
385

Banca Transilvania lansează astăzi campania Ziua cea mai lungă: peste 15 ore de shopping bancar online, discount la Creditul de nevoi personale – inclusiv pentru refinanțarea creditelor de la alte bănci – şi puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte pentru cei care aplică online.

Campania a fost inspirată de ziua de 21 iunie, care, fiind cea mai lungă zi din an, poate fi şi cea mai lungă zi pentru discounturi şi beneficii la produse şi servicii atât pentru clienții BT, cât şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu Banca Transilvania.

  • Discount la Creditul de nevoi personale, valabil inclusiv pentru clienții BT Italia: dobândă fixă de 6,98 puncte procentuale şi comision de analiză zero pentru creditul de nevoi personale în variantă clasică şi pentru creditul de nevoi personale cu asigurare de viață.
  • 200 de lei în puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte achiziționat de la bancă în cadrul acestei campanii. Punctele pot fi folosite ulterior pentru cumpărături la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR de la Banca Transilvania, unde clienții beneficiază de cumpărături în până la 18 rate fără dobândă sau de puncte STAR care reprezintă până la 15% din valoarea cumpărăturilor. Perioada de grație – în care nu se plăteşte dobândă – este până în 25 septembrie a.c.

Banca Transilvania a lansat până acum 9 campanii de shopping bancar online: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea şi Cea mai lungă zi, toate inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători.

       Multimedia: Comunicat de presă online | Campanie online | Imagini BT

Comunicare & Relații Publice | Banca Transilvania

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania este cea mai mare banca din Romania, cu peste 16% cota de piata. BT are peste 3 milioane de clienti, 8.000 de angajati si peste 500 de sedii in 180 de localitati. Ca banca a oamenilor întreprinzători, misiunea Băncii Transilvania este susținerea mediului de afaceri din România, oriunde şi oricand. BT este singurul brand bancar românesc din clasamentul Brand Finance Banking 500, aparut în 2019 şi este cel mai valoros brand bancar românesc în classamentul Brand Finance 2019, 2018 si 2017.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ