6 tendințe de urmărit pentru întreprinderile mici în 2020

0
1965
intreprindeir mici

Dacă încă nu v-ați lansat mica afacere la care visati, atunci 2020 este momentul potrivit. Chiar daca mediul de afaceri este amenintat de norii negri ai unei crize economice profunde, afacerile ce se nasc în conditii atât de grele si supravietuiesc vor avea un mediu de dezvoltare favorabil dupa. Cu noile tendințe introduse în fiecare zi, acesta este momentul perfect pentru a lansa ideea de afaceri pe piață.

Cu toate acestea, dacă aveți deja o afacere care funcționează, atunci este timpul să vă ocupați de cele mai recente tendințe pentru a vă derula afacerea! Să aruncăm o privire la unele dintre cele mai populare tendințe de afaceri ale anului 2020!

Tendința nr. 1 – Prioritate maximă pentru serviciul pentru clienți

Nu vă mai puteți ascunde în spatele mesajelor automate către clienții dvs. Dacă înca o faceți, pierdeți mult. Serviciul personalizat pentru clienți este unul dintre cele mai importante elemente ale oricărei afaceri din zilele noastre. Dacă serviciul dvs. pentru clienți depinde de piață, este posibil să produceți suficient de multe ca să vă păstrați ocupați în viitor. Nu e îndeajuns, în noua decada, pur și simplu ca mărcile să aibă un serviciu mai bun pentru clienți. Există o nevoie tot mai mare de a face clienții să simtă că au o experiență personalizată, croita pentru nevoile lor.

Oamenii sunt din ce în ce mai înclinați spre branduri care sunt dispuși să parcurgă kilometri suplimentari pentru ei și să le ofere exact ceea ce își doresc. Există mai multe moduri prin care puteți îmbunătăți experiența cumpărătorilor. Brandurile încearcă constant să adauge valoare alegerilor făcute de clienți. O parte importantă a serviciului pentru clienți este de a-l menține constant pe tot parcursul procesului de cumparare. Acest lucru înseamnă că nu puteți să vă lăsați la relatia cu clientii la voia întâmplarii.

Trendinta Nr. 2 – Tehnologie pâna la capat

Afacerile devin mai inteligente în fiecare zi. Odată cu noile tendințe în domeniul tehnologiei, este surprinzător faptul că practicile tehnologice sunt inoculate și în companii. S-a înregistrat o creștere rapidă a proprietarilor de afaceri care s-au adaptat la instrumentele Hi-tech. Mai mult, companiile de top au început să adopte ultimele tendințe. Proprietarii de întreprinderi mici nu își pot permite să fie lăsați în urmă. Mai ales când dispozitivele tehnologice și aplicațiile de afaceri aduc eficiență și productivitate mediului de lucru.

Unul dintre cele mai revoluționare avansuri tehnologice a fost realizat în domeniul Inteligenței artificiale. Această tehnologie minunată este capabilă să ofere un avantaj competitiv afacerii dvs. care poate face diferenta. AI a îmbunătățit considerabil timpul de răspuns și a dus experiența clienților la un nivel cu totul nou.

Un alt mod de a îmbunătăți experiența clienților este prin chatbots. Chatbot-urile sunt concepute pentru a imita comportamentul uman și sunt mai receptive decât oamenii. A avea chatbots pe site-ul dvs. îi va oferi sentimentul profesionist care este foarte necesar pentru a vă ajuta afacerea să crească.

Trendinta Nr. 3 – Povestiri din Social Media

Este era Social Media și va ramâne pentru cevavreme. Așadar, este recomandabil ca proprietarii de afaceri să se adapteze cât mai curând la tendințele și practicile de social media. Altfel, afacerile lor rămân în urmă. În timp ce majoritatea proprietarilor de întreprinderi mici vor acorda atenție postărilor de pe social media, cel mai probabil vor ignora poveștile de pe social media – stories. Poveștile sunt una dintre cele mai bune metode de a atrage atenția utilizatorilor. Mai mult, ele sunt cunoscuțe ca fiind modul principal de comunicare și o modalitate excelentă de conectare cu publicul.

Conceptul de povești de socializare a venit din celebra aplicație „Snapchat”. Acesta a fost adoptat rapid de Instagram și Facebook, care au avut propriul lor mod de a prezenta povești. Oricât de distractiv pare, crearea de povești poate fi o provocare pentru creatorii de conținut. Există o presiune imensă pentru a crea o poveste care să atragă instantaneu atenția publicului.

Trendinta Nr 4 – Importanța crescândă a recenziilor clienților

Întreprinderile nu mai pot ignora importanța recenziilor clienților. Ele sunt și vor continua să aibă un impact uriaș asupra modului în care ceilalți îți percep brandul. Gândiți-vă în acest fel – ați dori să încercați un produs care are recenzii proaste sau deloc recenzii. Acest lucru este valabil pentru orice afacere de pe piață. Dacă vă aflați în Bucuresti și căutați o companie de curățat covoare din Bucuresti, aveți încredere în instinctele voastre sau căutați pe cineva care deja încercat și testat acest serviciu. Varianta din urmă este cel mai adesea cea mai probabila.

Recenziile clienților devin din ce în ce mai importante, iar cumpărăturile online devin obișnuite. Un rating de 4 stele face ca produsele / serviciile să fie de zece ori mai interesante și crește șansele unei achiziții. Prin urmare, întreprinderile mici trebuie să fie foarte atente la recenziile clienților pe care le primesc.

Trendinta Nr 5 – Munca la distanță

2020 a pavat cu siguranță calea pentru medii de lucru la distanta. Cu lumea literalmente pe vârful degetelor, în mod esențial nu este nevoie ca întreprinderile să stea sub același acoperiș. Un mediu de lucru la distanță este extrem de avantajos pentru o întreprindere mică.

Proprietarii de afaceri nu trebuie să se îngrijoreze de costul infrastructurii și de celelalte cheltuieli care vin cu un spațiu de birouri. Mai mult, munca la distanță le oferă angajaților luxul să se bucure de orar flexibil. Cu libertatea de a angaja oameni din întreaga lume, proprietarii de afaceri pot angaja cel mai talentat si competent personal.

Trendinta Nr 6 – Menținerea angajaților mai presus de orice

2020 nu numai că a stabilit reguli pentru clienți, dar a recunoscut și drepturile angajaților. Se pare că există o schimbare în cultura muncii față de modul în care sunt tratați angajații. Din fericire, există o conștientizare din ce în ce mai mare cu privire la modul de a menține angajații fericiți și de modul în care sănătatea lor mentală trebuie ținută sub control. Proprietarii de afaceri vor trebui să înțeleagă că imaginea mărcii lor depinde în mare măsură de modul în care își tratează personalul.

Birourile moderne nu sunt pline doar cu mese și scaune. Conceptul locului de muncă a fost redefinit. Acum e mult mai multa culoare și creativitate pentru a îmbunătăți productivitatea angajaților și a-i ajuta să devină mai eficienți. Acestea sunt doar câteva modalități prin care companiile își pot păstra angajații și pot evita procesul  obositor de recrutare.

Concluzii

Noile tendințe au modificat modul în care se fac afaceri. Normele de exercitare a afacerilor nu mai sunt rigide. În schimb, există loc pentru a crește și șanse mai mari de productivitate. Umarirea tendințelor enumerate mai sus va ajuta companii mici să aibă un avantaj competitiv.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here