Facebook ia în vizor LinkedIn, dezvoltând propriul serviciu adresat celor aflaţi în căutarea unui job

0
444

Aflată la stadiu de testare, noua funcţie va permite celor care administrează pagini de business să promoveze oferte de angajare şi să accepte candidaturi direct în pagina de Facebook.

Noul serviciu pentru promovarea ofertelor de angajare ar putea ajuta Facebook să pătrundă în nişa site-urilor de job-uri şi a reţelei LinkedIn, pentru care majoritatea veniturilor sunt generate de companiile aflate în căutare de recruţi.

Un test adresat administratorilor de Pagini

„Urmând observaţiilor făcute în reţeaua Facebook, unde numeroase companii mici postează informaţii despre oferte de job-uri în propria pagină de brand, am început un test adresat administratorilor de Pagini oferind acestora o funcţie dedicată pentru postarea anunţurilor de angajare, cu posibilitatea recepţionării directe a candidaturilor”, declară un purtător de cuvânt al reţelei de socializare.

Nu e la prima încercare

Facebook nu este la prima încercare de acest gen, reţeaua de socializare vizând în anul 2015 rivalul Craiglist cu Marketplace, o nouă secţiune în aplicaţia pentru mobil care permite utilizatorilor să vândă mobilă, maşini şi haine altor utilizatori Facebook aflaţi în apropiere. Similar, Gameroom este o platformă adresată pasionaţilor de jocuri pentru PC, propusă ca alternativă pentru celebrul Steam.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ