Daca ai bun simt, nimeni nu-ti blocheaza publicitatea

0
1591

După câteva luni în care m-am ocupat mai atent și de acest subiect pot să spun, fără teama de-a bate câmpii pixelați, că am o părere bazată pe cifre, fapte si argumente, despre una dintre sperietorile majore ale industriei de publishing si advertising digital: adblocking-ul.

De ce crește rapid adopția programelor care blochează publicitatea online și ce e de făcut? Iată ce cred.

Întâi, un pic de background: în luna august a anului trecut, PageFair – o companie irlandeză care le oferă publisherilor un tool gratuit de măsurare a numărului de instalări ale programelor de tip adblock (și care vinde, în schimb, o soluție tip “adblock-friendly ads”) – publica un studiu care făcea valuri în industria de advertising online.

Procentul celor care au instalate programe care blochează publicitatea, publicat atunci pentru România? 18%.

Destul de nasol, nu dezastruos: față de alte țări, stăteam, totuși, “bine”. Polonia: 35%, Grecia: 37% … Citeste mai mult pe ro.dstanca.net

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ